دانلود و خرید کتاب مکس و پرنده اِد ویر ترجمه آرزو قلی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مکس و پرنده اثر اِد ویر

کتاب مکس و پرنده

نویسنده:اِد ویر
امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مکس و پرنده

کتاب مکس و پرنده داستان آشنایی و دوستی مکس، بچه گربه‌ای کوچولو با پرنده و تلاش آن‌ها برای رسیدن به هدفشان است. این داستان جذاب را اد ویر نوشته و تصویرگری کرده و آرزو قلی‌زاده هم آن را به فارسی ترجمه کرده است. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب مکس و پرنده

مکس یک گربه کوچک است. او یک روز پرنده را می‌بیند. او و پرنده بر خلاف قانون طبیعت تصمیم می‌گیرند با هم دوست شوند. مکس به پرنده می‌گوید که می‌خواهد اول با او دوست شود و بعدش او را بخورد اما پرنده مکس را قانع می‌کند که این راه و رسم دوستی نیست. پرنده برای مکس راه و روش دوستی و قوانین آن را توضیح می‌دهد و بعد از او می‌خواهد که بهش یاد بدهد که چطوری پرواز کند چون پرنده هنوز خیلی کوچک است و پرواز کردن بلد نیست. مکس هم پرواز کردن بلد نیست بنابراین آن‌ها به سراغ کتابخانه می‌روند و کتاب‌های بخش پرواز را می‌خوانند ولی چیز زیادی دستگیرشان نمی‌شود. 

آن‌ها تصمیم می‌گیرند از کبوتر کمک بگیرند اما کبوتر هم نمی‌تواند خیلی به آن‌ها کمک کند. اما به نظر می‌رسد آن دو هنوز هم نمی‌خواهند دست از تلاش کردن بردارند. به نظر شما پرنده موفق می‌شود پرواز کردن را یاد بگیرد؟

این داستان زبان ساده و روانی دارد. تصاویر کتاب نیز ساده هستند و کودکان از دیدن و خواندن و شنیدن کتاب خسته نمی‌شوند. 

اد ویر در کتاب مکس و پرنده مفاهیم بسیار مهمی را از جمله دوستی بیان کرده است. کودکان با خواندن یا شنیدن این داستان یاد می‌گیرند چطور می‌توانند با کسی که متفاوت از خودشان است دوست شوند و این دوستی رابطه‌ای پایدار و عمیق باشد. نکته دیگری که در این کتاب به آن پرداخته است، اهمیت تلاش کردن، تلاش کردن و باز هم تلاش کردن برای رسیدن به هدف است. این کتاب همچنین به کودکان یاد می‌دهد که کتابخانه‌ها محل خوبی برای طرح پرسش آن‌ها است و اگر چیزی را نمی‌دانند می‌توانند در کتاب‌ها به دنبال جوابش بگردند.

کتاب مکس و پرنده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مکس و پرنده برای تمام کودکان جذاب است. این کتاب را به تمام مربیان گروه سنی کودک و کسانی که با این گروه سنی کار می‌کنند هم پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر این، داستان زیبای این کتاب به شما کمک می‌کند تا با کودکان درباره مفاهیم بسیاری از جمله دوستی، حرف بزنید. 

درباره اد ویر 

اد ویر ۷ فوریه ۱۹۷۳ متولد شد. او نویسنده و تصویرگر انگلیسی کتاب کودکان است. اد ویر کتاب‌های زیادی را نوشته است و برای آثارش جوایز بسیاری را هم از آن خود کرده است. او در سال ۲۰۰۷ برای کتاب The Getaway جایزه کتاب کودکان Highland را دریافت کرد. در سال ۲۰۰۸ موفق به دریافت مدال کیت گرینوی برای کتاب موز شد. در سال ۲۰۰۹ کتاب او به نام آقای بزرگ کتاب رسمی بوک‌تایم در انگلستان اعلام شد و بین تمام دانش‌آموزان توزیع شد. این موضوع باعث شد تا کتاب او، بزرگ‌ترین کتاب تصویری منتشر شده در انگلستان باشد.

نظرات کاربران

حنانه بانو🐰
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

جالب بود

f
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

اسم کتابای توی کتابخونه اش عالیییی بود.. کلی خندیدم😂

کوک💜لاور
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

چقد کیوتنننننن😐❤️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان