دانلود و خرید کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری سارا سیمپسون ترجمه طوبی مردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری اثر سارا سیمپسون

کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری

معرفی کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری

کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری اثری از سارا سیمپسون با ترجمه طوبی مردانی است. این کتاب روش‌های مطالعه، یادگیری، به خاطر سپردن مطالب، یادداشت برداری و ... را به مخاطبان می‌آموزد.

درباره کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری

با فرا گرفتن مهارت های مطالعاتی ضروری ما تبدیل به یاد گیرندگانی موفق می‌شویم. این مطالب طیف وسیعی را در بر می‌گیرند؛ از روش‌های مطالعه و یادگیری گرفته تا روش‌های به خاطر سپردن مطالب و همچنین یادداشت برداری. از راه‌های خلاصه کردن مطالب تا اولویت بندی. سارا سیمپسون در این کتاب تکنیک‌های دیداری و شنیداری مختلفی را در اختیار ما قرار می‌دهد که به واسطه آن بتوانیم مهارت‌ها و قابلیت‌های خودمان در خواندن و مطالعه را پرورش دهیم. 

این کتاب به ما می‌آموزد چگونه یک استراتژی خاص برای مطالعه داشته باشیم. چطور برای مطالعه و دریافت اطالعات از ‬سیستم‌‬های ‬مبتنی ‬بر ‬وب ‬و ‬اپلیکیشن استفاده کنیم. چطور در حین مطالعه مطمئن باشیم که چیزی را از قلم نینداخته‌ایم و چگونه می‌توانیم با کمک پنج روش مطالعه که در این کتاب بیان شده است، بهترین روش را که با سبک زندگی و یادگیری ما همخوانی و هماهنگی دارد انتخاب کنیم.  

کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام کسانی که دوست دارند روش‌های مطالعه را بیاموزند، مطالب مفیدی دارد. اگر دانشجو هستید، امتحان مهمی پیش رو دارید و یا حجم مطالبی که باید به خاطر بسپارید بسیار زیاد، از راهکارهای کتاب مهارت های مطالعاتی ضروری استفاده کنید. 

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

کتابی بسیار حرفه ای و آموزنده در خصوص چگونگی مطالعه کاربردی و حرفه ای است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۷۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان