دانلود و خرید کتاب آشنایی با ادیان آسمانی جواد باغبانی‌آرانی‌‫
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آشنایی با ادیان آسمانی

کتاب آشنایی با ادیان آسمانی نوشته جواد باغبانی آرانی است. این کتاب یکی از مجموعه کتاب‌های درس‌نوشتار است. این مجموعه سعی دارد بهترین اطلاعات را با زبانی روان و منسجم در اختیار علاقه‌مندان و دانشجویان قرار دهد.

درباره کتاب آشنایی با ادیان آسمانی

کتاب آشنایی با ادیان آسمانی شانزده درس دارد. این درس‌ها به این ترتیب آمده‌اند: دو درس زردشتی، هشت درس یهودیت، پنج درس صابئین و مسیحیت و یک درس اسلام. در هر درس تاریخ، اعتقادات، فرقه‌ها، آیین‌ها، آداب و عبادات هر دین و نگاه قرآن به آن دین بررسی شده است. هر درس یک چکیده دارد و در انتهای این مجموعه یک کتابنامه است.

در این کتاب سعی شده است درباره دین مبین اسلام بحث اندکی شود؛ زیرا اکثر مخاطبان این مجموعه مسلمانان‌اند و آنان با اسلام آشنا هستند. از سوی دیگر فرض بر این قرار دارد که مخاطبان این کتاب شناختشان به ادیان توحیدی دیگر اندک فرض شده است، یهودیان جمعیت اندکی دارند، اما به سبب تاثیر انکارناپذیرشان در اکثر مجامع جهانی، آشنایی با یهودیت دروس بیشتری را به خود اختصاص داده است. مسیحیت نیز به سبب تبشیری بودن به ویژه در کشورهای اسلامی بعد از یهودیت بیشترین دروس را دارد.

ترتیب ادیان آسمانی در این نوشته با توجه به قدمت آن‌ها بوده است. بر این اساس، به ترتیب ادیان زردشت، یهودیت، صابئین و مسیحیت و در نهایت اسلام آمده است.

خواندن کتاب آشنایی با ادیان آسمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت ادیان آسمانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

mirzakazemi
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

این کتاب خیلی کلی. برای کسی که اصلا اطلاعاتی از ادیان نداره و میخواد تازه شروع به مطالعه کنه بسیار عالیه. سریع و پوست کنده مطالب مهم را در اختیار مخاطب میگذارد و او را در بین کلمات گیج نمیکند.

- بیشتر
nesa
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

بسیار کتاب مفیدی هست

امیرحسین موسوی
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

با سلام.من قبل از خواندن این کتاب دچار شک و تردید درباره دین مبین اسلام شده بودم ولی با خواندن این کتاب شک و تردیدم رفع شد.از نویسنده تشکر می‌کنم و کتاب رو همه توصیه میکنم.

moha
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

عالیه این کتاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان