دانلود و خرید کتاب عربی ۷ سکینه مرادخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عربی ۷

کتاب عربی ۷ نوشته سکینه مرادخانی و دیگران است. این کتاب آموزش زبان عربی برای پایه هفتم است. این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند این درس را راحت‌تر یاد بگیرند. این کتاب هم برای معلمانکارآمد است و هم برای دانش‌آموزان یک همراه مناسب است. 

درباره کتاب عربی ۷

زبان عربی و فارسی با وجود آنکه از دو اصل متفاوت نشأت گرفته‌‌اند، در طول دوران‌‌های تاریخی به علت ارتباط مستمر دو قوم ایرانی و عرب با یکدیگر، تعامل بسیار نزدیکی داشته‌‌اند و در این مسیر دو سویه، آثاری از هریک باقی مانده است که شاید در هیچ دو زبان دیگری مشاهده نشود. ما شاهد راه یافتن واژگان دو زبان به یکدیگر بوده‌ایم، امری که یادگیری عربی را برای ایرانیان و فارسی را برای عرب ‌زبانان راحت ‌تر کرده است. در دوره‌ هایی از تاریخ، زبان فارسی در بصره متداول بود و در زمینۀ آواز و موسیقی نیز مشابهت‌‌های فراوانی بین آنان پدید آمده است.

امسال درس جدیدی به کتاب‌های درسی اضافه شده است. آموزش زبان زیبا و پرکاربرد عربی که یکی از زبان‌های بین المللی است و در آینده برای دانش آموزان بسیار مفید و کارساز خواهد بود. با تغییرات ایجادشده در کتاب‌های درسی روند آموزش عربی حال و هوای دیگری به خود گرفته است. به مباحث مکالمه اهمّیت بیشتری داده شده است و اگر مراحل تدریس و یادگیری به خوبی انجام شود ‌می‌توان شاهد نتایج مثبتی در امر فراگیری زبان عربی بود. خوب است دانش آموزان هم زمان با تمرین‌ها و آموزش‌های کتاب درسی با نمونه سؤالات تشریحی و تستی بیشتری آشنا شوند، به ویژه اینکه بعضی از مطالب و نکات کتاب نیاز به تمرین و تکرار بیشتری دارد تا برداشت و فهم عمیق تر و درست تری در ذهن دانش آموز ایجاد شود. فانی است که سال‌ها در نظام آموزشی، کتاب پیش رو نتیجۀ تالش و زحمات مؤل عربی را تدریس کرده و با پیچ و خم‌های آن آشنا هستند. تما‌می‌بخش‌های کتاب اعم از درسنامه‌ها، تمرین‌ها و آزمون‌ها هم راستا با کتاب درسی بوده و گام به گام دانش آموز را برای رسیدن به اهداف کتاب همراهی ‌می‌کنند. هر درس شامل درسنامه ای است که قواعد آن را به ساده ترین روش بیان ‌می‌کند.

سعی کرده‌ایم درسنامه‌ها خلاصه و به صورت نموداری باشد تا توجه دانش آموز را به خود جلب کند. تمرین‌های تشریحی و پرسش‌های تستی بخش دیگری از کتاب است که همۀ نکات ترجمه و قواعد درس را در بر ‌می‌گیرد. در پایان هر درس، آزمونی تنظیم شده است که اطلاعات دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت اجرای آن در کلاس ‌می‌توان به عنوان امتحان کلاسی محسوب شود. در پایان درس چهارم آزمون نوبت اول و در پایان درس دوازدهم نیز آزمون نوبت دوم طراحی شده است تا دانش آموزان با سبک و سیاق آزمون‌های پایانی بیشتر آشنا شوند. 

با توجه به شرایط جامعه و آنلاین برگزار شدن بیشتر کلاس‌های مدرسه این کتاب سعی دارد به نوجوانان زبان عربی را با روشی آسان و کاربردی آموزش دهد تا دانش آموزان راحت‌تر از پس امتحاناتشان بربیایند.

خواندن کتاب عربی ۷ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانش‌آموزان مقطع هفتم پیشنهاد می‌کنیم.  

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۷۷۴۲۷
۱۴۰۰/۰۶/۱۳

خیلی خریینی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان