دانلود و خرید کتاب شما هم می توانید؛ رازهای موفقیت محمد حاصلی قلاتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شما هم می توانید؛ رازهای موفقیت اثر محمد حاصلی قلاتی

کتاب شما هم می توانید؛ رازهای موفقیت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شما هم می توانید؛ رازهای موفقیت

شما هم می توانید؛ رازهای موفقیت کتابی انگیزشی در زمینه موفقیت و نوشته محمد حاصلی قلاتی است که در انتشارات آرمان رشد به چاپ رسیده است. یاسمن بهرامی نیز تصویرگر این کتاب است.

 درباره کتاب شما هم می توانید؛ رازهای موفقیت

اگر می‌‌خواهیم به اهدافمان برسیم کافیست همواره به خواسته‌ها‌یمان فکر کنیم و در مورد آن حس خوبی داشته باشیم و با آن‌ها همسو شویم. هُشیار باشیم که برخی از فرصت‌‌ها تنها یکبار به سراغ‌ مان می ‌آید پس پرقدرت به آن‌ها فکر کنیم.

نویسنده در این کتاب شما را با قانون جاذبه آشنا می‌کند و نمونه‌های از زندگی افراد بزرگ یا موفق را شاهد مثال می‌آورد. کسانی که یک بار به موفقیت رسیده‌اند و زندگی خود و اطرافیانشان را تغییر داده‌اند. همان داستان جذابی که دوست داریم آن را بخوانیم و انگیزه بگیریم. اما موفقیت چیزی نیست که همیشه دست‌یافتنی باشد و در یک چشم‌بهم زدن به دست بیاید. عده‌ای هرگز  در چنین جاده‌ای  پا نمی‌گذارند که بخواهند آن را به دست بیاورند و همواره در حالتی زجرآور پو طاقت‌فرسا  به سرمی‌برند و منتظر معجزه‌ای برای زندگی به سبک خودشان هستند. اما این کتاب با معرفی افراد موفق و راه و روششان به شما الهام می‌خشد. و شما را درآغاز کردن راهتان راهنمایی می‌کند. به شما می‌گوید که چگونه از قانون مهم جذب برای رسیدن به خواسته‌هایتان استفاده کنید. چگونه از ته دل و با تمام وجود چیزی را بخواهید تا سرانجام در آینده‌ای نه چندن دور به آن برسید و شعار خواستن توانستن است را برای خود معنا کنید.

 خواندن کتاب شما هم می‌توانید؛ رازهای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت علاقه دارید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان