دانلود و خرید کتاب قلعه قرمزِ من برندا مایر ترجمه آزاده شاکر بازارنو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قلعه قرمزِ من اثر برندا مایر

کتاب قلعه قرمزِ من

معرفی کتاب قلعه قرمزِ من

کتاب تحسین شده قلعه قرمزِ من نوشته برندا مایر و ترجمه آزاده شاکر بازارنو است. کتاب قلعه قرمزِ من را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب قلعه قرمزِ من

روبی همیشه پر از ایده بود. او یک روز تعدادی تخته چوب قدیمی پیدا کرد و تصمیم گرفت با آنها چیزی برای خودش بسازد. او از برادرهایش خواست تا کمکش کنند اما آنها که فکر می‌کردند کار روبی بیهوده است، مسخره‌اش ‌کردند. روبی ناامید نشد و جواب داد «خودم دست به کار می‌شوم». او سرانجام یک قلعه فوق العاده زیبا ساخت و حالا فکر می‌کنید که برادرهای روبی و بچه‌های دیگر چه احساسی دارند؟

خواندن کتاب قلعه قرمزِ من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کودکان ۵ تا ۱۰ ساله مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره برندا مایر

برندا از کودکی اهل نوشتن بود. او در همان دوران شش کتاب مصور نوشت . برندا تابستان‌ها در کتابخانه‌های محلی گشت می‌زد و ایده نوشتن می‌گرفت. حالا او نویسنده خوبی در حوزه کودک و نوجوان و متخصص آموزش استعدادهای درخشان یک مدرسه دولتی است و با همسر و پنج فرزندش در اوکلاهما زندگی می‌کند. او بیشتر الهاماتش را برای نوشتن از زندگی خانوادگی‌اش می‌گیرد. 

نظرات کاربران

Tannaz
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

قصه ای قشنگ و عالی بود با صفحه ای عالی داستانی با متن روان ، جذابیت زیاد و ترجمه ی عالی قشنگ و خوب

حنانه
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

این کتاب رو به شدت به دختر بچه ها و حتی دختر های بزرگ هم توصیه میکنم. به نظرم از اون کتابهایی هست که پدر و مادر ها حداقل یکبار باید برای دخترانشان بخوانند. اولش فکر کردم شاید نویسنده داستان رو طوری

- بیشتر
bitabemahtab
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

کتاب خیلی پیام فمنیستی مستقیمی داشت! که ای دختر! برای ساختن آرزوهات منتظر کمک هیچ مردی نمون. حتی یه گوشه‌ی کار، مادربزرگ و مامان دختر اومدن کمک ولی پسرها نه. قصه خیلی مستقیم بود و جنبه هنری کمی داشت. در کل،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان