دانلود و خرید کتاب آنچه مال من است مال شماست ریچل باتزمن ترجمه سعید ارکان‌زاده یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه مال من است مال شماست اثر ریچل باتزمن

کتاب آنچه مال من است مال شماست

معرفی کتاب آنچه مال من است مال شماست

کتاب آنچه مال من است مال شماست اثری از ریچل باتزمن و رو راجرز با ترجمه سعید ارکان زاده است. این کتاب به ظهور مصرف اشتراکی می‌پردازد و این پدیده را از زوایای گوناگون بررسی می‌کند. 

درباره کتاب آنچه مال من است مال شماست

در این کتاب با پدیده مصرف اشتراکی آشنا می‌شویم. پدیده‌ای که به تازگی در جهان در حال ریشه دواندن است و نقش بسیار مهم و پررنگی در زندگی امروز آدم‌ها ایفا می‌کند. با سرعت گرفتن استفاده از اینترنت در کسب و کارها افراد موفق شدند تا نوع زندگی و نوع کسب و کارشان را تغییر دهند. این تغییرات به این صورت است که همه افراد می‌توانند از انواع مختلف کالا و خدماتی که دیگران نیز استفاده می‌کنند، بهره ببرند و همه این‌ها به لطف استفاده از اینترنت است. ظهور مصرف اشتراکی یک پدیده بسیار تاثیرگذار در حفظ محیط زیست و کمک به افراد مختلف برای استفاده از کالا و خدمات است. 

مولفان کتاب هردو از مشاوران کسب و کار و کارآفرینان موفق هستند. آن‌ها برای هر بخش کتاب و هر مبحث جدیدی که مطرح می‌کنند، یک مثال از استارت‌آپ‌های مختلف در سراسر دنیا نیز می‌زنند. مثال‌هایی که به همه افراد کمک می‌کند تا درک واضح‌تری از مسائل بیان شده در کتاب به دست بیاورند. 

کتاب آنچه مال من است مال شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام افرادی که دوست دارند کسب و کارشان را با تغییرات روز دنیا هماهنگ و منطبق کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان