دانلود و خرید کتاب کرونای منحوس ۲ معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کرونای منحوس ۲

کتاب کرونای منحوس ۲ نوشته معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی است.

بسیج دانشجویی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در این جنگ و بسیجیان دانشجو به عنوان افسران آن، نقطە امید انقلاب در پیروزی نهایی و تشکیل حکومت بزرگ اسلامی محسوب می‌شوند، ولی تأثیرگذاری این چنینی نیازمند طرح و نقشە راه مدون هم در حرکت کلان و هم در هریک از مأموریت‌ها است. چنین نقشە راه جامعی باید به تصویر مطلوب بسیج دانشجویی در افق نگاه مقام معظم رهبری و سپس ترسیم دکترین جنگ نرم پرداخته و با محوریت بخشیدن به این جهت‌گیری، در راستای اعتلای نقش آفرینی بسیج دانشجویی، برش محتوایی و عملیاتی هریک از معاونت‌های مأموریتی را مورد نظر قرار دهد.

درباره کتاب کرونای منحوس ۲

با گسترش بیماری کرونا در کشور و مخاطرات آن برای جان مردم، رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه به‌عنوان روش اصلی مبارزه با این بیماری مسری، از سوی مردم و مسئولان مورد توجه قرار گرفت.

تمایل بسیاری از مردم برای کاهش رفت‌وآمدها و ارتباطات و فعالیت‌های کاری و روزمره از یک سو و تصمیمات اخذشده توسط مسئولان به‌منظور کاهش حضور مردم در بیرون از منزل از سوی دیگر، دارای آثار اقتصادی مختلفی بوده است. طبق یک دسته‌بندی می‌توان گفت بیماری کرونا به‌طور کلی بر چهار بخش زیر تأثیر عمده‌ای دارد:

بخش اقتصاد کلان؛

کسب‌وکار و فعالیت‌های اقتصادی داخلی؛

تجارت و بازرگانی؛

وضع معیشتی مردم.

بُعد دوم، بی‌اطمینانی و ابهام شدید است. پراکندگی داده‌ها و گزارش‌های متناقض -خصوصاً در فضای مجازی و سایبری- باعث شده مجموعۀ نظام سلامت نتواند احتمال بدترین حالت را رد کند و در نتیجه اخبار بد بیش از پیش پخش می‌شوند. تردیدها بر ویژگی‌های اصلی این بیماری سایه افکنده‌اند و کسی نمی‌داند این بیماری چگونه منتقل می‌شود و چه درصدی از مبتلایان جان خود را از دست می‌دهند. ازاین‌رو تحلیل حاضر در تلاش است تا با مرور مضامین و تحلیل محتوای منابع خبری و رسانه‌ای و مصاحبه و بازخوانی تحلیل‌ها و مطالب کارشناسان و صاحب‌نظران و با استفاده از روش اسنادی و کتابخانه‌ای، پیامدهای فرهنگی ناشی از ویروس کرونا در کشور را کشف کند.

کتاب‌های این مجموعه راه‌های ساخت تشکل‌های بسیج را شرح می‌دهد.

خواندن کتاب کرونای منحوس ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تشکل‌های دانشجویی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۳۰۰
تومان