دانلود کتاب صوتی تو یه کله شقی با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو یه کله شقی اثر ندا پوریان

دانلود و خرید کتاب صوتی تو یه کله شقی

نویسنده:جین سینسرو
گوینده:ندا پوریان
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تو یه کله شقی

کتاب صوتی تو یه کله‌شقی نوشته جِن سینسرو است. این کتاب به شما می‌گوید چگونه می‌توان شک و تردید به عظمت روح خود را کنار گذاشت و یک زندگی عالی را آغاز کرد. زندگی در مورد این است که دل و جرات و شهامت نشان دادنِ باهوش‌ترین، خوشحال‌ترین و کله شق‌ترین نسخه از خودت را نشان دهید.

درباره کتاب تو یه کله شقی 

در زندگی بایستی مقتدرانه، واضح و شفاف روشن کنی که چه چیزی تو را خوشحال می‌کند و چه چیزی بیشتر حس سرزندگی به تو می‌دهد. و سپس بجای اینکه وانمود کنی نمی‌توانی به آن دست یابید، یا اینکه سزاوار آن نیستید، یا اینکه تو یک آدم نادان و حریص و خودخواه هستید که خواسته‌ها و توقعاتت بیشتر از قبل شده؛ سعی کنید خودت آن اهداف را خلق و بیافرینید.

خبر خوب این است که انجام چنین کاری فقط نیازمند یک تغییر ساده است: بایستی از مرحله تمایل به تغییر زندگی به مرحله تصمیم به تغییر زندگی برسید.

برای دستیابی به موفقیت احتمالا مجبور خواهید شد کارهایی را انجام بدهید که هرگز تصورش را هم نمی‌کردید بخواهی انجام دهید. شاید اگر هر یک از دوستانت تو را در حال انجام آن کار یا پول خرج کردن برای آن ببینند، نگرانت خواهند شد، یا به دوستی شان با تو خاتمه می‌دهند چرا که حالا دیگر یک آدم کاملا عجیب و غریب و متفاوت شده‌اید. تو باید چیزهایی که نمی‌توانید درک کنید و همچنین بعضی چیزهایی که اثبات کامل آنها غیرممکن است را باور داشته باشید. باید از ترس های خود دور شوی و آنها را پشت سر بگذارید، بارها و بارها شکست بخورید و به انجام کارهایی که چندان برایت راحت نیست عادت کنید. قرار است باورها و عقاید محدودکننده کهنه و قدیمی ‌را رها کنید و به تصمیم خود برای ساختن زندگی که آرزویش را دارید بچسبید چنان که انگار زندگی‌ات به آن بستگی دارد. و زندگی تو به آن بستگی دارد.

اگر می‌خواهید زندگی را تجربه کنی که هرگز نکرده‌اید، باید کارهایی را بکنید که هرگز نکرده‌اید.

شنیدن کتاب تو یه کله شقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی در جهت مثبت و درک لذت موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

d2
۱۴۰۰/۰۴/۲۹

خیلی خوبه فقط خیلی تند میخونه

mari
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

این کتاب برای تمام مشکلات معمول یا غیرمعمول شما راهکار داره، خوندم این کتاب برای هر شخصی که نیاز به کمک داره، اعتماد به نفس کمی داره یا هر مشکلی داره که نمیدونه چطوری حلش کنه نیازه....خیلی بیان شیوا و

- بیشتر
tinygirl
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

عالی بود خیلی

زمان

۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان