دانلود و خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل ترجمه آرش راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:ناپلئون هیل
مترجم:آرش راد
انتشارات:انتشارات تحول
امتیاز:
۲.۰از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید؛ راز موفقیت یا راه توانگر شدن، اثری خواندنی از ناپلئون هیل با ترجمه آرش راد است که نقش اندیشه و خلاقیت در افزایش درآمد را بیان می‌کند. 

این اثر حاصل سال‌ها تلاش و مصاحبه هیل با افراد ثروتمند و مشهور جهان است و هر فصل رازی برای رسیدن به ثروت را فاش می‌کند.  

درباره کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل که به علت نوشتن کتاب‌های بسیار معروف در زمینه کسب ثروت و موفقیت شناخته می‌شود، کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را بعد از ساعت‌های طولانی مصاحبه با افراد موفق و مختلف نوشت. او معتقد است که موفقیت و ثروت از آن کسانی است که ذهن ثروتمند دارند. بنابراین باید اصولی در این زمینه وجود داشته باشد. این کتاب راهکارهایی را برای دستیابی به مفاهیم و اصول ذکر شده، ارائه می‌دهد و به ما راه‌های رسیدن به ذهنیت مالی را نشان خواهد داد. 

اگر ما بیاموزیم که خود را ثروتمند تصور کنیم و یاد بگیریم که افکارمان را در همین مسیر هدایت کنیم، ثروت انتظارمان را می‌کشد. باید بتوانیم ذهنیتمان را تغییر دهیم و آن را به آهنربایی تبدیل کنیم که موفقیت و ثروت را به سمت خود جذب می‌کند. 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام افرادی که دوست دارند در مسیر ثروتمند شدن گام بردارند می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید برای کسانی که دوست دارند قدرت ذهنشان را در کنترل خود دربیاورند نیز جالب و خواندنی است. 

درباره ناپلئون هیل 

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا متولد شد. خانه‌ی آن‌ها یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از سن سیزده‌سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد. او سعی کرد با پولی که از این راه به دست می‌آورد، خرج تحصیلش را بپردازد. با همین کار توانست وارد دانشگاه حقوق شود، اما از پس هزینه‌های برنیامد و آن را نیمه‌کاره، رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کار او تبدیل به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن تا کنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر او می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد.

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

Mahdi
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

این کتاب محتویات اش به صورت پیچیده و مبهم نوشته شده و هدفش اینه که شمارو به سمت پیشرفت در شغل شما ، شخصیت سازی شما ، زندگی روتین شما در اهداف و دستاوردهای شما سوق بده اما متاسفانه اونقدری

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۷۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان