دانلود و خرید کتاب صلح را باید از کودکی آموخت ۲ پریچهر نسرین‌پی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صلح را باید از کودکی آموخت ۲

کتاب صلح را باید از کودکی آموخت ۲ نوشته پریچهر نسرین‌پی است. این کتاب را انتشارات کارگاه کودک منتشر کرده است.

انتشارات کارگاه کودک به مدیر مسئولی اکرم امینایی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ با هدف انتشار کتاب برای کودکان و خردسالان، والدین و مراقبان کودکان خردسال، مربیان، معلمان، مدیران آموزشی و مدیران مراکز پیش دبستانی، کارشناسان و فعالان حوزه آموزش کودکان آغاز کرده است.

این انتشارات تلاش کرده است نیاز‌های جامعه و تجربه‌های مربیان در حوزه رشد و تکامل کودکان را اولویت قرار داده و از: ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی، توانمند سازی جوامع محلی، ارتقای خانواده در راستای ایجاد محیطی شاد و امن برای کودکان و ضرورت آموزش‌های پیش دبستانی حمایت کند.

تمامی کتاب‌های این انتشارات از سوی کارشناسان و متخصصان موسسه پژوهشی کودکان دنیا آماده سازی شده است.

۱۰ سال(۲۰۰۱-۲۰۱۰) از نام گذاری سازمان ملل متحد به عنوان دهه‌ی جهانی فرهنگ صلح می‌گذرد. هدف از گفت‌و گوهایی که با اندیشه‌ ورزان صلح در این دهه انجام شده است، پیدا کردن اصول، مبانی و اهداف فرهنگ صلح منطبق با سرزمین، بوم و فرهنگ کشورمان ایران است.

این کتاب به دنبال جلد۱ صلح را باید از کودکی آموخت شامل مصاحبه با ۴ تن از بانوان بزرگ ایران است.

نوش آفرین انصاری: با نگرش همه جانبه‌اش به آموزش به ویژه ادبیات کودکان به عنوان شخصیت فرهنگی بین المللی مرزها را درنوردیده و به عنوان مدافع صلح در سال ۲۰۱۰ در تدوین کتاب‌قصه‌ی صلح از دیدگاه ۲۲ نویسنده و تصویرگر خارجی انتخاب‌گر بوده است.

منیر پوراصلانی(همایونی):‌خردمندی که به حفظ و پایداری و پویایی روستاهای ایران می‌اندیشد و به ترویج کتاب‌خوانی برای کودکان روستایی می‌پردازد.

نسرین مصفا: استادی که با نگاه بین المللی به کودکان سرزمین‌مان فرهنگ صلح را معرفی می‌کند و با بینش انسان‌گرایانه خود به صلح سازی و صلح بانی می‌اندیشد.

مریم احمدی: محققی که اولین قدم برای حفظ کرامت انسانی را احترام و ارزش به خانواده می‌داند و برای بقای خانواده گسترده‌ی ایرانی تلاش می‌کند. 

خواندن کتاب صلح را باید از کودکی آموخت ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که دغدغه تربیت فرزندانشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

سحر
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

واقعا کتاب خوب و کاربردی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان