دانلود و خرید کتاب قواعد طلایی ناپلئون هیل ترجمه حامد اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قواعد طلایی اثر ناپلئون هیل

کتاب قواعد طلایی

معرفی کتاب قواعد طلایی

کتاب قواعد طلایی نوشته ناپلئون هیل مجموعه‌ای از نکات و ترفندهایی در زندگی است که به شما در بهبود زندگی‌تان و نزدیک شدن به اهدافتان کمک می‌کند. قواعدِ بر مبنای مثبت اندیشیِ ناپلئون هیل نزدیک به صد سال است که گسترش یافته و حتی هنوز هم این قواعد مبنای بسیاری از پیشرفت‌‌های شخصی و خودباوری است.

درباره کتاب قواعد طلایی

اکثر قواعد کتاب قواعد طلایی بستگی به نوع افکار شما دارند. شاید بخواهید پیشرفت کنید، اما یکسری افکار منفی در مورد آیندۀ‌تان شما را آزار می‌دهند. هیل نه تنها شیوۀ درست فکر کردن و مثبت اندیشیدن را به شما آموزش می‎‌دهد، بلکه در آینده خواهید دید او به شما آموزش می‌دهد چگونه مهارت‌های خود را گسترش دهید و آن‌ها را به عادت‌های مفیدی تبدیل کنید که بتواند انرژی را به زندگی روزمرۀ شما بیاورد.

در این کتاب شما خواهید آموخت:

• چگونه به راحتی زود از خواب بیدار شوید.

• چگونه تصویرسازی‌های قدرتمند می‌تواند باعث بهتر شدن مهارت‌های شما در سخنرانی‌ها شود.

• چگونه می‌توانید نام کسی را به یاد آورید.

همۀ ما می‌توانیم زندگی که می‌خواهیم را بدست آوریم و راز ساده آن این است که چگونه از افکارمان استفاده کنیم. با مهارت درست اندیشیدن، قدرت بخشیدن به توانایی‎‌‌هایتان و گسترش اعتماد به نفس شما به زودی و به راحتی می‌توانید به اهدافتان برسید.

هیچ گاه قدرت درست اندیشیدن را برای تغییر زندگی‌تان دست کم نگیرید.

خواندن کتاب قواعد طلایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب قواعد طلایی

دانش آموزانی که به بهترین مدرسه‌ها می‌روند تمایل پیدا می‌کنند تا متخصصان، هنرمندان و سیاستمداران سرشناسی شوند. درست مانند همهٔ ما، آن‌ها شکل گرفته از محیط اطراف خود هستند. شاید تاکنون به تأثیرپذیری خود از محیط اطراف پی برده باشید، چرا که چیزی که شما را احاطه کرده بر روی افکار شما تأثیر می‌گذارد و افکار شما نقش مهمی در تعیین سرنوشت شما دارند. اگر این موضوع را در نظر بگیرید، منطقی‌ترین کار این است که بهترین محیط را برای پیشرفت شخصی خود انتخاب کنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. اگر امیدوارید که بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید، پس شما باید نزدیک افرادی زندگی کنید که در کسب و کارشان موفق شده‌اند یا حداقل به مکان‌هایی بروید که آن‌ها برای صحبت کردن دور هم جمع خواهند شد. در این محیط‌ها شما ناخودآگاه افکار و اهدافتان را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید. همچنین توجه کنید که افراد منفی‌گرا با طرز فکر بازنده را از اطراف خود دور کنید.

وقتی که می‌دانید می‌خواهید چه چیزی را بدست آورید، پس می‌توانید محیطی را تصور کنید که می‌خواهید در آنجا باشید. وقتی که در ذهنتان این تصویرسازی را دارید، حال بهتر است بروید و آن را پیدایش کنید.

متأسفانه جامعهٔ ما طوری است که بسیاری از افراد تأثیرات بدی از اطراف خود می‌گیرند و ما باید برای حل این مسئله تلاش کنیم. برای مثال، سیستم زندان‌ها طوری است که بر روی افراد موجود در آنجا تأثیرات بسیار بدی می‌گذارد. متأسفانه در زندان‌ها شرایط بسیار بدی وجود دارد چرا که افراد با مجرمان و جنایتکاران بسیار بدی هم صحبت خواهند شد و این شرایط، به جز آموزش‌های غلط و پرخاشگری هیچ چیز دیگری برای آن‌ها نخواهد داشت. پس هیچ شانسی نمی‌ماند که یک زندانی به فرد بهتر تبدیل شود.

این سیستم نباید این گونه باشد. ما می‌توانیم زندانی‌ها را در محیطی صحیح و امن که بتوانند بر روی بهبود توانایی‌های شخصی خود تمرکز کنند و در راه خود موفق شوند، نگه داری کنیم. بنابراین آن‌ها می‌توانند با یک طرز فکر صحیح وارد جامعه شوند.

تصور کنید که چه مقدار از جرم و جنایت‌ها می‌تواند توسط این روش از بین برود.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه