دانلود و خرید کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) کریس وایدنر ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) اثر کریس وایدنر

کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

هنر تاثیرگذاری کتابی در زمینه موفقیت نوشته کریس وایدنر است که ایده‌ای جالب را مطرح کرده است؛ برای متقاعد کردن دیگران، ابتدا باید از خودتان شروع کنید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

 درباره میکروکتاب هنر تاثیرگذاری

این کتاب که بر پایه گفت‌وگوی دو شخصیت اصلی یعنی بابی و مارکوس نوشته شده است. مارکوس فارغ‌التحصیل رشته تجارت است که به ناگهان فرصتی برایش فراهم می‌شود که با ثروتمندترین مرد دنیا یعنی بابی گُلد به سفر کوتاهی برود. این دو در طول داستان با هم مکالمه می‌کنند و بابی هم سعی می‌کند اصول طلایی موفقیت در تجارت و زندگی را به مارکوس بیاموزد.

 خواندن میکروکتاب هنر تاثیرگذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 درباره کریس وایدنر

کریس وایدنر تاجر موفقی است که بخشی از معروفیت خود را به خاطر سخنرانی‌ها و نوشتن کتاب‌هایی در زمینه رشد و توسعه فردی به دست آورده است. معروف‌ترین کتاب‌هایی که او نوشته شامل فرشته درون، بالاتر از همه، دوازده ستون موفقیت و هنر تاثیرگذاری است. این کتاب‌ها توانستند در دسته پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرند.

نظرات کاربران

saeed
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

مهمترین ویژگی کتاب کوتاه بودن آن بود اما نکات مطرح شده آن را میتوان در چند جمله خلاصه کرد ولی خیلی کاربردی نیست و چند نکته کلی می باشد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۳۴٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان