دانلود و خرید کتاب فکر می کنید من کی باشم؟ روژه گارودی ترجمه نسرین کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فکر می کنید من کی باشم؟ اثر روژه گارودی

کتاب فکر می کنید من کی باشم؟

نویسنده:روژه گارودی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فکر می کنید من کی باشم؟

فکر می کنید من کی باشم؟ نوشته روژه گارودی فیلسوف و سیاستمدار معاصر فرانسوی است که با ترجمه نسرین کریمی منتشر شده است. این کتاب که کتاب هشتم از مجموعه فرهنگ و اندیشه دفتر پژوهش‌های فرهنگی است، داستانی درباره سرگذشت یک انسان است.

دفتر پژوهشهای فرهنگی به منظور انتشار آثار مربوط به حوزه‌های گوناگون فرهنگ سال‌ها تلاش کرده است، نتیجه این تلاش انتشار مجموعه‌هایی با عنوان‌های «فرهنگ و آموزش»، «فرهنگ و پژوهش»، «فرهنگ و مدیریت»، «فرهنگ و تاریخ»، «فرهنگ و مردم»، «فرهنگ و اندیشه»، «فلسفه»، «جهان اندیشه»، «فرهنگ شناسی»، «فرهنگ و معماری»، «فرهنگ و عکاسی»، «فرهنگ و سلامت» و... است.

کتاب فکر می کنید من کی باشم؟ داستانی از روژه گارودی است که سرگذشت مردی در میانه قرن بیستم را روایت می‌کند. گارودی خود درباره کتابش می‌گوید: «فکر می‌کنید من کی باشم داستان مردی است که نیرویی فراتر از وجود او، بی آن که خود خواستار آن باشد، او را به قاتل و در عین حال پیامبر تبدیل کرده است. بین این دو مرحله از زندگی‌اش، محاکمه‌ای که در آن بر خلاف محاکمه کافکا، انسان از خودش نمی‌پرسد قاضی چه کسی است بلکه می‌پرسد متهم کیست؟ متهم است که حق استیضاح کردن ما را دارد....»

خواندن کتاب فکر می کنید من کی باشم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های اجتماعی و فرهنگی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان