دانلود و خرید کتاب آره رفیق...! رونی کلمن ترجمه حسین خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آره رفیق...! اثر رونی کلمن

کتاب آره رفیق...!

نویسنده:رونی کلمن
امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آره رفیق...!

کتاب آره رفیق! داستان باورنکردنی من اثر رونی کلمن، داستان زیبای زندگی و تلاش‌های او برای رسیدن به جایگاهی است که در حال حاضر در جهان دارد: بهترین بدنساز تمام دنیا!

کتاب آره رفیق! داستان باورنکردنی من را با ترجمه‌ای روان از حسین خسروی می‌خوانید. 

درباره کتاب آره رفیق! داستان باورنکردنی من

رونی کلمن یکی از قهرمانان بزرگ پرورش اندام در دنیا است. او تا به حال رکوردهای جهانی بسیاری را شکسته است موفق شده تا لقب‌هایی مانند بهترین بدنساز دنیا و قوی‌ترین مرد تاریخ را از آن خود کند. او البته هرگز از این القاب سواستفاده نکرد و همیشه همان انسان متواضعی که بود، باقی ماند. رونی کلمن افسانه‌ای همیشه در تلاش است تا از جوان‌ترها حمایت کند و به آنانی که تازه در این مسیر قدم گذاشته‌اند، دلگرمی بدهد. در کتاب آره رفیق! داستان باورنکردنی من داستان زندگی، اهداف، فعالیت‌ها و تلاش‌های رونی کلمن را از زبان خودش می‌خوانیم. 

کتاب آره رفیق! داستان باورنکردنی من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های زندگی‌نامه از خواندن کتاب آره رفیق! داستان باورنکردنی من لذت می‌برند. اگر دوست دارید با یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان بدنسازی دنیا آشنا شوید، کتاب آره رفیق! داستان باورنکردنی من را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رونی کلمن 

رونی دین کُلمن ۱۳ مه ۱۹۶۴ در بسترپ، لوئیزیانا به دنیا آمد و در کودکی همراه خانواده‌اش به تگزاس مهاجرت کرد. او بدنساز حرفه‌ای آمریکایی است که با هشت بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا به عنوان بزرگترین بدنساز تمام دوران شناخته می‌شود. رونی کلمن در سال ۱۳۹۴ به ایران سفر کرد و در سال ۲۰۰۷ و بعد از شکستن رکورد ۱۵ سال رقابت در بالاترین سطح بازنشسته شد.

معرفی نویسنده
عکس رونی کلمن
رونی کلمن
آمریکایی | تولد ۱۹۶۴

رونی کلمن قهرمان پرورش اندام مشهور آمریکایی است که در تمام جهان او را به عنوان فردی بسیار قوی‌هیکل می‌شناسند. او طی ۸ سال پیاپی، مقام آقای المپیا (عنوانی که به برنده‌ی رقابت بین‌المللی حرفه‌ای پرورش اندام مردان که هر سال توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار می‌گردد، اهدا می‌شود) را دریافت کرده و جایزه‌ها و مقام‌های بسیاری را در مسابقات بین‌المللی معتبر به دست آورده است.

نظرات کاربران

zhale
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

ترجمه روان کتاب من رو به خوندن هر چه بیشتر کار ترقیب می کرد. داستان، پستی و بلندی های زندگی یک قهرمان هستش تا رسیدن به موفقیت محض. به نظرم خوندن این طور زندگی نامه ها، برای هر ادمی ضروری هستش چرا

- بیشتر
mafian
۱۴۰۰/۰۸/۱۱

کتابی که ارزش خوندن داره و پندهایی کاربردی برای موفقیت داره که برام خیلی مفید بودن.

z.ch
۱۴۰۲/۰۲/۳۰

فوق‌العاده آموزنده

Ali
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

عاااااااااااااااااااااالیییییییی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان