دانلود و خرید کتاب نوجوان پولدار شارون لیچر ترجمه لیلا دژآلون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نوجوان پولدار

کتاب نوجوان پولدار نوشته رابرت تی. کیوساکی و شارون لیچر است. این کتاب که انتشارات طاهریان منتشر کرده است درباره رازهایی در مورد پول که در مدرسه و دانشگاه یاد نمی‌گیرید!

درباره کتاب نوجوان پولدار

مدرسه مدام به کودکان یاد می‌دهد سخت مطالعه کن، نمرات خوبی کسب کن، شغلی پردرآمد با مزایای عالی خواهی یافت. ثروتمندترین افراد به دلیل تحصیلاتشان ثروتمند نشدند. به مایکل جردن نگاه کنید، حتی بیل گیتس که دانشگاه هاروارد را رها کرد، مایکروسافت را تأسیس کرد، او اکنون ثروتمندترین مرد آمریکاست یک پرتاب کننده توپ بیس بال در سال بیش از ۴ میلیون دلار پول درمی‌آورد و این یعنی دنیای امروز دنیای متفاوتی است. آپم‌های شجاع باید مسیر دیگری بروند و این کتاب مسیر حقیقی را به خوانندگان نشان می‌دهد.

خواندن کتاب نوجوان پولدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان و والدینی که می‌خواهند فرزندان موفق داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نوجوان پولدار

آیا تاکنون توجه کردید که حسابداران زیادی هستند که پولدار نیستند؟ (و همچنین بانکداران و وکلا و کارگزاران بورس و کارگزاران املاک و مستغلات). آنها اطلاعات زیادی دارند و در اکثر موارد افراد باهوشی هستند اما اکثر آنها پولدار نیستند؛ زیرا مدارس ما به افراد آنچه را که ثروتمندان می‌دانند یاد نمی‌دهند، ما از این افراد مشورت می‌گیریم؛ اما یک روز، شما در حال رانندگی در بزرگراه هستید، در ترافیک گیر می‌کنید، برای رسیدن به سر کار در تقلا هستید، به سمت راست خود نگاه می‌کنید و حسابدارتان را می‌بینید که در همان ترافیک گیرکرده است. به سمت چپ خود نگاه می‌کنید و بانکدارتان را می‌بینید. این جمله باید برای شما مفهومی داشته باشد و چیزی به شما بگویید.

از طرفی برنامه‌نویس کامپیوتر نیز تحت تأثیر بازی قرار نگرفت: من می‌توانم نرم‌افزاری بخرم تا این چیزها را به من بیاموزد.

با این وجود، بانکدار تحت تأثیر قرار گرفت. من در مدرسه در بخش حسابداری این‌ها را مطالعه کردم، اما هرگز نمی‌دانستم چطور آنها را در زندگی واقعی خود بکار برم. اکنون می‌دانم. من باید خودم را از دور باطل و دورانی خارج کنم.

اما اظهارات دخترم بیش از همه مرا متأثر کرد. او گفت: من یادگیری جالب و سرگرم‌کننده‌ای داشتم. من در مورد عملکرد واقعی پول و چگونگی سرمایه‌گذاری چیزهای زیادی آموختم.

سپس او اضافه کرد: حالا می‌دانم که می‌توانم شغلی را برای کاری که می‌خواهم انجام دهم انتخاب کنم و نه بخاطر امنیت شغلی، مزایا یا این که چقدر حقوق دریافت می‌کنم. اگر آنچه که این بازی می‌آموزد را یاد بگیرم، در انجام دادن کارها آزاد بوده و به مطالعهٔ آنچه که از ته قلبم دوست دارم می‌پردازم ... بجای این که چیزهایی را مطالعه کنم به این خاطر که کسب و کار خواهان مهارت‌های شغلی خاص هستند.

نظرات کاربران

Mohammad
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

واااقعا لذت بردم من خودم نوجوان هستم و این کتاب واقعا بهم خیلی کمک کرد 💚

lale
۱۳۹۹/۱۲/۰۶

چرت و پرت نوشته بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
می‌توانم شغلی را برای کاری که می‌خواهم انجام دهم انتخاب کنم و نه بخاطر امنیت شغلی، مزایا یا این که چقدر حقوق دریافت می‌کنم.
B.A.H.A.R

حجم

۶۷۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۶۷۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان