دانلود و خرید کتاب بذر جان گوردون ترجمه آرش صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بذر اثر جان گوردون

کتاب بذر

نویسنده:جان گوردون
مترجم:آرش صدر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بذر

کتاب بذر، نوشته جان گوردون داستانی در عرصه کسب‌وکار را برای کمک به خواننده در کشف هدف خود در کار و زندگی است. این کتاب به شما کمک می‌کند شاد و موفق باشید.

درباره کتاب بذر

کتاب بذر، اثر تازه جان گوردُون، نویسنده بین‌المللی آثار پرفروش مانند اتوبوس انرژی، شما را در جستجوی معنی و اشتیاقی که در پس کار قرار دارد، هدایت می‌کند. جاش، که در شرکتش تازه وارد است، از شغلش ناامید شده است. او که از سوی رئیس خود به چالش کشیده شده است تا ظرف دو هفته راجع به کارش تصمیم بگیرد، دست به سفر می‌زند و با کشاورزی خردمند ملاقات می‌کند که به او بذر و یک وعده می‌دهد: مکان مناسب برای کاشت بذر را پیدا کند تا هدف او مشخص شود. جاش از طریق سفر، منابع جدید و حیرت انگیزی از خرد و الهام را در تجارت و زندگی خود پیدا می‎کند.

جان گُوردُون در نوشتن راجع به معنای عمیق کسب وکار بسیار ماهر است و کتاب بذر او از این نظر مفصل‌ترین و پراهمیت‌ترین کتاب او است. حرفه شما هرچه باشد، می‌توانید نگاه دقیق‌تری به هدف خود در پسِ کارتان داشته، و بذر الهام را در زندگی خود بکارید!

خواندنن کتاب بذر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب و کارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بذر

جاش سرش را تکان داد و گفت:

" نمی‌دونم، ای کاش جوابی برای اون داشتم اما نمی‌دونم، چند وقتیه که دیگه احساس خوبی ندارم، نمی‌دونم چرا؟"

او نمی‌دانست که آیا کار درستی کرده است که آن قدر صریح و صادقانه آن را مطرح کرده است یا خیر، اما روش تربیتی و تجارب او به او می‌گفت که یک جواب صادقانه همیشه بهترین جواب می‌باشد. علاوه بر آن حقایق از ظاهر انسان‌ها پیدا است و دیر یا زود، زبان بدن آن را فاش خواهد کرد.

رئیسش گفت:"اگه علاقه نداشته باشیم مثل افراد معمولی می‌شویم و این به صلاح من، شرکت و مشتریان نیست."

جاش پرسید:"آیا اخراجم می‌کنید؟"

او همواره خاطره‌ای از دوران کودکی‌اش را به یاد می‌آورد. روزی که دستش را شکسته بود و دکتر تنها با نگاه کردن به نتایج اشعهٔ ایکس و بدون کوچکترین کلام هشداری _ تِرِق _ استخوان دستش را به سرعت جا انداخت. از آن روز به بعد جاش عادت کرده بود که با شرایط دردناک و ناراحت کننده به سرعت کنار بیاید.

مارک گفت:"نه، هنوز نمی‌خوام تو رو از دست بدم، ما خیلی روی تو حساب باز کردیم و من باور دارم که تو هم روی ما حساب کردی. من این شرایط رو قبلاً دیدم و اعتقاد دارم که شاید به کمی استراحت نیاز داشته باشی. پس معامله از این قراره که من دو هفته به تو مهلت می‌دم تا خوب به اون فکر کنی و به جای اخراج شدن بعد از این دو هفته دوباره استخدام بشی، درست مثل شروعی دوباره. دو هفته مرخصی با حقوق که تصمیم بگیری آیا واقعاً با تعصب، علاقه و اشتیاقی سوزان مایل به کار کردن در اینجا هستی یا نه. اگه بعد از این دو هفته تصمیم گرفتی که این کار مناسبی برای تو نیست من ناراحت می‌شم اما حداقل می‌تونیم بفهمیم که زمان تغییر در زندگیت فرا رسیده و دیگه با همون روحیهٔ بی‌میلی‌ات اینجا کار نخواهی کرد. بسیار ساده است، یا ۱۱۰ درصد مطمئن باش که اینجا خواهی موند یا کاردیگه‌ای پیدا کن که اشتیاقی که زمانی اینجا داشتی رو برانگیزه." 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۱۰۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان