دانلود و خرید کتاب اسطوره‌ی روسیه علی مخدومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسطوره‌ی روسیه اثر علی مخدومی

کتاب اسطوره‌ی روسیه

معرفی کتاب اسطوره‌ی روسیه

کتاب اسطوره‌ی روسیه نوشته علی مخدومی یکی از کتاب‌های نشر اندیشه‌‌سازان نور است که به روایتی روانشناختی از زندگی ولادیمیر پوتین می‌پردازد. این کتاب برای پژوهشگرانی است که در زمینه علوم سیاسی و مسائل بین‌الملل فعالیت می‌کنند.

بعضی از کتاب‌های این مجموعه به خوانندگان کمک می‌کند با شناخت تاریخ پرشکوه اسلام و بررسی آن با شرایط زمانه‌ی امروز بتوانند بینشی روشن تر از اوضاع زمانه داشته باشند.

درباره کتاب اسطوره‌ی روسیه

موسسه مطالعات راهبردی اندیشه‌سازان نور از سال ۱۳۹۶ تا امروز، فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف آغاز کرده است. تحلیل تحولات منطقه و جهان، آینده‌پژوهی و تدوین و اجرای پژوهش های راهبردی و کلان از مهم‌ترین حوزه های فعالیت این موسسه تا کنون بوده است. حاصل این فعالیت، تولید بیش از ۱۰۰۰ مقاله و کتاب پژوهشی است.

کتاب اسطوره‌ی روسیه یکی از آثار تخصصی این مجموعه است که به خواننده کمک می‌کند درک عمیق‌تری از مسايل سیاسی بین‌الملل داشته باشد.

خواندن کتاب اسطوره‌ی روسیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان و پژوهشگران علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Fatemeh Moradi
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

ویژگی های شخصیتی ولادیمیر پوتین در این کتاب به خوبی توضیح داده شده، روش فکر کردن او، تصمیم گیری، حکومت و... . مطالب با استاد به کتاب های خارجی و داخلی نوشته شده و دیدگاهی بی طرف نسبت به ولادیمیر پوتین

- بیشتر
محمدحسن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵

کتاب بدی نبود. سعی داشت با مهندسی معکوس استراتژی رفتاری پوتین رو کشف کنه. از جمله کشفیاتش: ۱) بزرگی تاریخی تزار- دوست داشتن عظمت کمونیستی شوروی فارق از نقص ها »» میل به کشورگشایی مدرن و در تصمیم گیری جهانی اثر داشتن ۲)درون

- بیشتر
کاربر ۳۲۸۱۸۷۰
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

سلام هنوز مطالعه ننموده ام سفارش به تهران داده ام هنوز اصل کتب به دستم نرسیده آن شا الله جذاب باشد. بتوانم استفاده کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان