دانلود و خرید کتاب پول و قانون جذب استر هیکس ترجمه سولماز موثق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول و قانون جذب اثر استر هیکس

کتاب پول و قانون جذب

معرفی کتاب پول و قانون جذب

کتاب پول و قانون جذب اثر استر و جری هیکس، آموزش جذب ثروت، سلامتی و خوشبختی است. کتاب پول و قانون جذب را با ترجمه‌ی سولماز موثق می‌خوانید. 

درباره‌ی کتاب پول و قانون جذب

استر و جری هیکس در کتاب پول و قانون جذب، درباره‌ی قانون صحبت می‌کنند که به واسطه‌ی آن می‌توانیم زندگی بی‌نظیری برای خودمان بسازیم. زندگی که سرشار از ثروت، موفقیت، سلامتی و خوشبختی باشد. درست است که گاهی اوقات زندگی به نظر ما ناعادلانه می‌آید و همه‌چیز رنگ دیگری به خود می‌گیرد. اما آیا انسان‌ها این قدرت را ندارند که زندگی را به میل خودشان تغییر دهند؟ استر و جری هیکس معتقدند که قدرت انسان‌ها بسیار بیشتر از چیزی است که فکر می‌کنند. تنها روش استفاده از این قدرت است که باید یاد بگیریم. با مطالعه‌ی کتاب پول و قانون جذب درمی‌یابیم که چگونه می‌توانیم زندگی خود را به سمتی که علاقه داریم ببریم و از نعمت سلامتی، خوشبختی و ثروت استفاده کنیم. 

کتاب پول و قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب پول و قانون جذب اثری خواندنی برای تمام افرادی است که دوست دارند به رویاهایشان در زندگی برسند. 

درباره‌ی استر و جری هیکس

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا است. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما بیشتر او را به خاطر آموزه‌های ابراهیم هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» می‌شناسند. آثار دیگر استر هیکس عبارتند از:قانون جاذبه (اکتبر ۲۰۰۶)، آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس، ۱۹۹۱

بخشی از کتاب پول و قانون جذب

آیا گاهی به نظر می‌رسد زندگی عادلانه نیست؟

تو به دنبال موفقیت‌های بیشتری بوده‌ای و از جان و دل مایه گذاشتی، هر کاری که گفتند برای موفق شدن باید انجام دهی را انجام داده‌ای، اما پیشرفتی که در دستیابی به موفقیت مورد نظرت داشته‌ای، بسیار ناچیز بوده است. خیلی سخت تلاش کردی، به خصوص در ابتدای راه، تا چیزهای درست را یاد بگیری، در موقعیت‌های درست قرار بگیری، کارهای درست انجام دهی و حرف‌های درست بزنی... اما اغلب اوقات به نظر می‌رسد هیچ پیشرفتی حاصل نکرده‌ای.

در اوایل زندگی‌ات، وقتی برای اولین بار فکر موفق شدن به سرت زده بود، رضایت خود را در برآورده کردن انتظارات کسانی می‌دیدی که قوانین موفقیت را وضع می‌کردند. معلمان، والدین و مربیانی که دوره‌ات کرده بودند، به محض وضع قوانین خود برای موفقیت، بسیار قاطع و مطمئن به نظر می‌رسیدند:

«همیشه وقت‌شناس باشید؛ نهایت تلاش خود را بکنید؛ سختکوش بودن را فراموش نکنید؛ همیشه صادق باشید؛ در راه سربلندی و عظمت تلاش کنید؛ گام بعدی را بلندتر بردارید؛ نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود؛ و از همه مهمتر، هرگز تسلیم نشوید... .»

اما با گذشت زمان، وقتی متوجه شدی علی‌رغم همه تلاش‌هایت، اصول موفقیت آنها تو را به نتایجی که وعده داده بودند نرسانده، دیگر تأیید شدن از سوی افرادی که آنها را وضع کرده بودند برایت رضایت‌بخش نبود. و اوضاع از این هم مأیوس‌کننده‌تر شد وقتی که عقب ایستادی تا نگاهی کلی به این ماجرا بیندازی و فهمیدی که اصول و قوانین آنها در اکثر مواقع نتوانسته حتی برای خودشان هم موفقیتی به ارمغان آورد. و آنگاه، آشنایی با کسانی که بدون پیروی از این قوانین و بدون زحمتی که تو برای یادگیری و استفاده از آنها کشیده بودی، به موفقیت دست یافتند، به وخیم‌تر شدن این وضع دامن زد.

پس از خودت می‌پرسی: «اینجا چه خبر است؟ چطور ممکن است کسانی که اینقدر سخت تلاش می‌کنند، چنین نتایج ناچیزی به دست آورند، حال آن‌که آنهایی که به نظر می‌رسد کار زیادی نمی‌کنند، به موفقیت‌های چشمگیری می‌رسند؟ تحصیلات پر هزینهٔ من، مرا به توفیق چندانی نرساند در حالی که کسی که در دبیرستان ترک تحصیل کرد الان میلیاردر شده است. پدرم تمام عمرش را سخت کار کرد، اما مجبور شدیم برای مراسم تشییع جنازه‌اش پول قرض کنیم... . چرا آن همه سعی و تلاش من آنطور که باید و شاید برایم نتیجه‌بخش نبود؟ چرا عدهٔ کمی واقعاً ثروتمند می‌شوند، در حالی که خیلی از ما تلاش می‌کنیم تا لقمه نانی به‌دست آوریم؟ چه چیزی از قلم افتاده است؟ آنهایی که به موفقیت‌های مالی دست پیدا کرده‌اند، چه چیزی بلد بودند که من از آن بی‌خبرم؟»

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه