دانلود و خرید کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۱۱ (جلد اول) آرتور گایتون ترجمه آرزو نهاوندی

معرفی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۱۱ (جلد اول)

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۱۱؛ جلد اول نوشته آرتور گایتون و جان هال از مجموعه آثار تخصصی انتشارات اشراقیه است. نشر اشراقیه یک ناشر تخصصی است که در زمینه‌های پزشکی، داندان‌پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، علوم‌پایه، هومیوپاتی، فیزیک، ورزش و هنر فعالیت می‌کند.

درباره کتاب فیزیولو‌زی گایتون و هال ۲۰۱۱

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۱۱؛ جلد اول یکی کتاب‌های تخصصی حوزه‌ی فیطیولوژی است که با نگاهی تخصصی و کاربردی برای خوانندگان این حوزه نوشته شده است.

کتاب گایتون که در ایران و بسیاری از مناطق دنیا از منابع فیزیولوژی پزشکی است به کرات ترجمه شده است. آنچه که یک ترجمه را ارزشمند می‌نماید، درک صحیح مترجم نسبت به مطالبی است که به فارسی برمی‌گرداند.

بنیان علم پزشکی و رشته‌های وابسته به آن بر مبحث فیزیولوژی استوار است و از آنجا که دانش فیزیولوژی پزشکی از نیازهای اولیه بسیاری از رشته‌های گروه پزشکی یا تمامی آنهاست و به جرات می‌توان اظهار نمود که بدون علم کافی نسبت به این مبحث نتوان در رشته‌های مختلف پزشکی به موفقیت رسید، لذا وجود ترجمه‌ای با ویژگی‌های ذکر شده قطعاً غنیمتی خواهد بود

اگر برای شما سال انتشار کتاب مهم است، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه «مجموعه کتاب‌های گایتون» بزنید. در این صفحه جدید ترین نسخه‌های کتاب گایتون و هال را آورده‌ایم.

خواندن کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۱۱؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان، پژوهشگران و دانشجویان فیزیولوژی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Alijani
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

سلام کتاب خوبیه و واقعا از اینکه راحت دارم ازش استفاده میکنم راضیم هیچ فرقی با کتابای دانشگام نداره فقط خواهشا خواهشا سیسم تنظیم اضافه کنین بشه هایلایت کرد نکنه برداری کرد حداقل نوشته هارو کپی کرد توی نت نوشت

- بیشتر
سپهر
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

ترجمه اش خوبه.

میم شین
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

بسیار عالی

محمدرضا
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

عالی👌

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۵۷ صفحه

حجم

۱۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۵۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان