دانلود و خرید کتاب هدیه تولد مادر منان عشینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدیه تولد مادر اثر منان عشینی

کتاب هدیه تولد مادر

معرفی کتاب هدیه تولد مادر

کتاب هدیه تولد مادر، نوشته منان عشینی، داستان زیبای دختر کوچولویی است که تصمیم می‌گیرد برای تولد مادرش، هدیه‌ای زیبا و ارزشمند به او بدهد اما هیچ‌چیز راضی‌اش نمی‌کند. 

درباره‌ی کتاب هدیه تولد مادر

منان عشینی در داستان زیبای هدیه تولد مادر، ماجرای دختر کوچولویی را نوشته است که تصمیم می‌گیرد به مناسبت تولد مادرش هدیه‌ای خاص، متفاوت و ارزشمند به او بدهد. هدیه‌ای که بتواند عمق عشقش را به مادرش نشان دهد. او فکر می‌کند و فکر می‌کند و در نهایت تصمیم می‌گیرد یک نقاشی زیبا برای مادرش بکشد. او در دنیای رنگ‌ها غرق می‌شود، رنگ می‌کند و رنگ می‌کند و رنگ می‌کند. نقاشی‌های زیادی می‌کشد اما هیچکدام او را راضی نمی‌کند. به نظرش هیچکدامشان نمی‌توانند به اندازه‌ی کافی برای مادر خوب باشند...

منان عشینی با نوشتن یک داستان زیبا و تصویرگری آن، یکی از مسائلی را که بسیاری از والدین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، یعنی کمال‌طلبی نوشته است. داستان هدیه تولد مادر، کتابی است که به والدین و بچه‌ها کمک می‌کند بتوانند به نحو صحیح با این مساله کنار بیایند و توانایی خودشان در حل مساله را بالا ببرند. 

کتاب هدیه تولد مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان زیبا و دلنشین کتاب هدیه تولد مادر برای تمام کودکان جذاب است. والدین و مربیان نیز می‌توانند از خواندن کتاب هدیه تولد مادر لذت ببرند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۵,۴۰۰
تومان