دانلود و خرید کتاب این درس لعنتی احمد پدرام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب این درس لعنتی

کتاب این درس لعنتی، اثر احمد پدرام، مجموعه داستان‌های کوتاه از خاطرات یک روانشناس برای نوجوانان (۱) است. 

درباره‌ی کتاب این درس لعنتی

کتاب این درس لعنتی انگار صدای مشترک تمام نوجوان‌های دنیا است. تمام نوجوان‌هایی که احساس می‌کنند خانواده‌شان آن‌ها را درک نمی‌کند، نمی‌تواند حرفشان را بفهمد و اصلا انگار هر کدام در کهکشانی خاص زندگی می‌کنند. احمد پدرام که روانشناس حوزه‌ی کودک و نوجوان است، با مرور خاطرات دوران کودکی خود و داستان‌هایی که بعضی از مراجعینش برایش تعریف کرده‌اند، مجموعه‌ای خواندنی به نام این درس لعنتی خلق کرده است. 

داستان‌های کتاب این درس لعنتی، همگی روی درس و مدرسه تمرکز دارند. همان کاری که احتمالا خیلی‌ها از آن فراری هستند و دوستش ندارند. اما انگار چاره‌ای هم نیست. حالا چکار می‌توانیم بکنیم؟ داستان‌های این درس لعنتی، به شما کمک می‎کنند درس و مدرسه را طور دیگری ببینید و حتی به آن علاقه‌مند بشوید!

کتاب این درس لعنتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام نوجوانان از خواندن داستان‌های کتاب این درس لعنتی لذت می‌برند.

بخشی از کتاب این درس لعنتی

البته بعضی مادرها هم در آن دوره غیر از گرفتن نیشگون و یا کتک‌زدن با جارو یا کفگیر...! معمولاً نفرین‌های خاصی هم داشتند که مادر من هم با گویش شیرین محلی‌مان نفرین‌هایی همچون «الهی بری زیر تریلی» یا «بری که برنگردی» را به کار می‌برد و گاهی که از دست همه‌ی‌مان عصبی می‌شد که البته بیش از گاهی بود «الهی یک‌درمیان بمیرید» هم ورد زبانش بود و معمولاً ما را از این نفرین‌ها بی‌نصیب نمی‌گذاشت! و البته گاهی نیز نوازش و بوسه و یا گریه‌های روی سجاده‌اش امیدوارم می‌کرد که در حال استغفار است و احتمالاً از خدا می‌خواهد که به نفرین‌هایش ترتیب اثر ندهد !... و یقینًا خدا به دل مادرانه و شیطنت‌های کودکانه‌ی ما رحم کرده بود که زیر تریلی نرفتیم و بارها به خانه برگشتیم و یک‌درمیان هم نمردیم. خنده‌دارتر (و باز البته امروز می‌گویم خنده‌دارتر، اما آن روزها به خود می‌لرزیدم) این بود که بعضی مادرها با ضجه فریاد می‌زدند: «الهی زیر ماشین ارتشی بروی...!»  که ظاهراً به این دلیل بود که می‌پنداشتند به مرگ حاصل از تصادف با ماشین ارتشی هیچ دیه‌ای تعلق نمی‌گرفت! و مرگ اسفناک‌تری بود .

نظرات کاربران

آیدا
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

لطفا کتاب های این نویسنده رو به طاقچه بی نهایت اضافه کنین.

hoyar
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

به نظر من کتاب بدی نیست ولی من هنوز نخریدمش نمیدونم تاثیر گذاره

ناسا
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

من نمونه رو گرفتم و از اینکه حالت پی دی اف داره واقعا خوشم اومد.همش میگفتم چرا طاقچه کتابا رو مثل پی دی اف نمیزاره.امتیازم هم به خاطر این بود.وگرنه کتاب رو نخوندم فعلا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۱۰۰۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان