دانلود و خرید کتاب مهمان‌های عزیز سمانه صنعتگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهمان‌های عزیز

کتاب مهمان‌های عزیز، نوشته سمانه صنعتگر و با تصویرگری کوثر ارجمند، از مجموعه داستان‌های آداب غدیر است. داستان درباره مادربزرگ مهربانی است که برای مهمان هایش در روز عید غدیر هدیه های زیبایی تهیه کرده است.

غدیر بزرگترین و بالاترین عید ، از لحاظ ارزش و جایگاه است.

این عید به دلیل اهمیت و تمایز با دیگر ایام، آداب متفاوتی دارد و انجام کارهای خاصی در آن توصیه شده است‌.

این مجموعه با استناد به کلام خداوند و معصومین علیهم السلام، با زبانی کاملا کودکانه و قابل درک، این آداب را برای فرزندان دلبندمان توضیح می‌دهد و آنها را با حال و هوای این عید آشنا می‌کند.

با توجه به اهمیت عید غدیر و وظیفه سنگین و قطعی ما در رساندن این دستور پیامبر (صلوات الله علیه و آله ) ما تلاش کردیم که این امر مهم را به صورت واضح ، شیرین و دلنشین، برای عزیزانمان عنوان کنیم.

و به دلیل اینکه کودک با شخصیتهای خردسال این داستانها همزاد پنداری می‌کند، همراهی و توضیحات شما، این مهم را ماندگارتر خواهد کرد.

همراهی ما با فرزندانمان، همیشه بهترین لحظه‌ها و خاطره‌ها رابرای آنها رقم می‌زند. طراحی کاردستی متناسب ‌در انتهای داستان، فضای این همراهی را برای شما با بچه ها فراهم می‌نماید.

درباره‌ی کتاب مهمان‌های عزیز

کتاب مهمان‌های عزیز داستانی خواندنی از مجموعه داستان‌های آداب غدیر است. داستان درباره‌ی مادربزرگی است که به خرید رفته است. وقتی به خانه برمی‌گردد به خریدهایش نگاه می‌کند و آن‌ها را با عشق و کاغذکادوهای رنگی می‌پیچد و همه را مرتب در اتاق می‌گذارد. مامان بزرگ، انتظار مهمان‌های عزیز را می‌کشد. مهمان‌هایی که با دیدن هدیه‌هایشان حسابی خوشحال و غافلگیر می‌شوند...

کتاب مهمان‌های عزیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مهمان‌های عزیز داستانی خواندنی برای کودکان است. 

بخشی از کتاب مهمان‌های عزیز

مادربزرگ از خریدهایش خیلی خوشحال بود. توپ بادی را با یک کاغذ آبی کادو کرد و چسب زد. برای عروسک کاغذ نارنجی را انتخاب کرد و بعد هم به آن روبان زد. دفتر نقاشی و مداد شمعی را در کاغذ زرد پیچید و گل زد. روسری، خانه سازی و حتی هدیه‌های بزرگ ترها را کادو کرد. اتاق، پر شد از کادوهای بزرگ و کوچک با کاغذهای رنگی زیبا. مادر بزرگ نگاهی به اتاق کرد و گفت: «خدایا شکر! یه کار مهم دیگه هم انجام شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان