دانلود و خرید کتاب آن کار مهم ندا کلاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آن کار مهم

کتاب آن کار مهم، نوشته ندا کلاهی از مجموعه داستان‌های آداب غدیر با تصویرگری کوثر ارجمند است. داستان کتاب آن کار مهم، درباره پسری است که برای انجام کار مهمی با والدین خود به باغ می‌رود. او در پایان داستان به کار مهمی که همان عید غدیر و انجام جشن است پی می‌برد.

 غدیر بزرگترین و بالاترین عید، از لحاظ ارزش و جایگاه است.این عید به دلیل اهمیت و تمایز با دیگر ایام، آداب متفاوتی دارد و انجام کارهای خاصی در آن توصیه شده است‌.

مجموعه داستان‌های آداب غدیر با استناد به کلام خداوند و معصومین علیهم السلام، با زبانی کاملا کودکانه و قابل درک، این آداب را برای فرزندان دلبندمان توضیح می‌دهد و آنها را با حال و هوای این عید آشنا می‌کند.

با توجه به اهمیت عید غدیر و وظیفه سنگین و قطعی ما در رساندن این دستور پیامبر (صلوات الله علیه و آله ) ما تلاش کردیم که این امر مهم را به صورت واضح ، شیرین و دلنشین، برای عزیزانمان عنوان کنیم.

و به دلیل اینکه کودک با شخصیتهای خردسال این داستانها همزاد پنداری می‌کند، همراهی و توضیحات شما، این مهم را ماندگارتر خواهد کرد.

همراهی ما با فرزندانمان، همیشه بهترین لحظه‌ها و خاطره‌ها رابرای آنها رقم می‌زند. طراحی کاردستی متناسب ‌در انتهای داستان، فضای این همراهی را برای شما با بچه ها فراهم می‌نماید.

درباره‌ی کتاب آن کار مهم

مامان و بابا برای رفتن به مزرعه آماده می‌شوند. چون کار مهمی دارند که باید انجام بدهند. بچه‌ها از رفتن به مزرعه خوشحالند چون آنجا هم می‌توانند با حیوانات بازی کنند و هم می‌توانند به راحتی میوه‌های آبدار و خوشمزه بخورند. اما آن کار مهم که مامان و بابا را به مزرعه کشانده است، چیست؟ 

کتاب آن کار مهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان از خواندن داستان کتاب آن کار مهم لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب آن کار مهم

همراه بابا به اصطبل می‌رویم. آقایی که از اسب‌ها مراقبت می‌کند موهای اسب سیاه را شانه می‌کند. اسب سیاه بزرگ و قوی هیکل است من جرأت نمی‎کنم به او نزدیک شوم. بابا با آن آقا صحبت می‌کند و قرار روز شنبه را به او یادآوری می‌کند و به من کمک می‌کند برای اسب‌های قهوه‌ای علف بریزم. بابا اسب سفیدی را که من دوست دارم و قرار است به زودی یک کره به دنیا بیاورد بیرون می‌آورد تا کمی راه برود و هوای تازه بخورد. به کمک بابا هویجی را که مامان به من داده به اسب سفید می‌دهم و آرزو می‌کنم یک کره اسب سفید و زیبا مثل خودش به دنیا بیاورد.

-باباجون کار مهمی که به خاطرش به مزرعه آمدیم به دنیا آوردن کره اسب است؟

- نه عزیزم کاری که ما به خاطرش به مزرعه آمدیم خیلی مهم‌تر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان