دانلود و خرید کتاب قلب زمین کاوه رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قلب زمین

قلب زمین یکی از کتاب‌های مجموعه من، فلسفه، زندگی انتشارات پی‌نما است. 

درباره کتاب قلب زمین

قلب زمین رمانی نمادین و آخرین نوشته کاوه رستمی است که بعد از مجموعه ده جلدی داستان‌های فلسفی به نگارش درآمده است. قلب زمین جنگلی زیبا در کنار کوهی بزرگ به نام بیکن را توصیف می کند که حیوانات در حادثه ای شیر که همان سلطان جنگل است را از دست می‌دهند و در این بین دچار مشکلات و مسائل زیادی می شوند. تلاش‌های آنها برای حفظ جنگل از دست موجوداتی به نام وندیگو ها ادامه دارد و نویسنده حیوانات و گروه‌های مختلف را به تصویر کشیده است که دیدگاه‌های مختلفی نسبت به جنگل و راه های سعادت و خوشبختی ارائه می کنند و سرانجام پروانه کوچولوی به نام وینا که نماد شناخت و آگاهی است به این نتیجه می رسد که حیوانات در نبود آگاهی، همیشه محکوم به تکرار و شکست هستند.

تصویرگری کتاب توسط غزاله بیگدلو از برجسته‌ترین تصویرگران ایران و جهان انجام شده است و جوایز معتبر بین المللی بسیاری به خودش اختصاص داده است.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم.

قلب زمین به صورت نمادین وضعیت کشورهای جهان سوم را به خوبی توصیف می کند و راه های نجات و رستگاری را با خلاقیت پیش روی ما می گذارد. درباره این کتاب همین نکته کافی است که با خواندن آن ناخواسته به دنیای شگفت انگیز فلسفه و تعقل وارد می شوید و هر کس به طریقی می تواند خودش را در آن بیابد.

درباره مجموعه کتاب‌های من، فلسفه، زندگی

مجموعه حاضر با عنوان من، فلسفه، زندگی نوشته دکتر کاوه رستمی شامل ده داستان فلسفی و کتاب راهنمای استفاده از داستان‌ها است که خواننده را با خود به سفر شگفت‌انگیز جهان فلسفه می‌برد. این مجموعه دربرگیرنده اندیشـه‌های عمیق فلسفی است که موضوعـات گوناگونی مانند وجود، آزادی، شناخت، احساسات، انتخاب و ... را برای کودکان مطرح می‌کند.

هرکدام از داستان‌های این مجموعه یک یا چند زمینۀ فلسفی را دربرمی‌گیرند که سوال یا چالشی را در ذهن کودکان ایجاد می‌کنند، او را به حیرت وا می‌دارند و باعث رشد و شکوفایی خلاقیت و پویایی ذهنی او می‌شوند.

 


نظرات کاربران

حمیدرضا
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

با تشکر از دکتر رستمی عزیز این کتاب فوق‌العاده بود

کاربر ۲۱۶۳۸۹۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

وای خیلی جالب بود منو یاد قلعه حیوانات انداخت.فکر کنم یکی از بهترین کتاب های حوزه ادبیات نمادین ایرانی باشه

ساغر
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

دکتر کاوه رستمی را بعدها خواهیم شناخت...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان