دانلود و خرید کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی عباس مهدوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی اثر عباس مهدوی

کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی

نویسنده:عباس مهدوی
انتشارات:نشر راوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی

کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی، نوشته عباس مهدوی، مجموعه داستان‌هایی بهم پیوسته است که ترکیبی از زندگی واقعی، خاطرات و خیالات نویسنده است. داستان‌های زیبایی که شما را به یک سفر جذاب به دهه شصت مهمان می‌کند. 

درباره‌ی کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی

در تاریخ معاصر ایران، همواره از دهه شصت به عنوان یکی از بدترین دهه‌ها یاد می‌شود. شاید چون در سال‌های بعد از آن، پیشرفت تکنولوژی چنان زندگی را راحت کرد که گویی پس از آن جور دیگری نمی‌شد زندگی کرد. شاید هم دلیلش ترسی که از جنگ در دل همه افتاده بود و خرابی‌های به‌بار آمده بود که دهه شصت را اینطور بدنام کرده است. اما فارغ از این مشکلات، در آن روزها، در میان مردم صفا و صمیمیت وجود داشت. زندگی‌ها رنگ و بوی دیگری داشت و مهر و محبت، نوع‌دوستی و کمک به دیگران در میان مردم موج می‌زد. فرهنگ متفاوت‌تر بود و بیش از حالا پذیرای ارتباطات مردم، مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و ... بود. شاید اگر چنین فرهنگی هنوز رواج داشت و زنده بود، زندگی‌های امروز هم با وجود مشکلاتش، ساده‌تر می‌شد. 

عباس مهدوی، در کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی، با بهم آمیختن خیال و واقعیت، داستان‌های زیبایی نوشته است. داستان‌هایی خواندنی که گوشه‌ای از آن فرهنگ زیبا را نشان می‌دهد و یادآور روزهای خوش گذشته است. کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی مجموعه‌ای از خاطرات است که با زبانی طنز نوشته شده‌اند و لبخند را به لبان شما هدیه می‌کنند. 

کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران داستان‌های کوتاه از نویسندگان ایرانی از خواندن کتاب خاطرات یک دهه‌شصتی لذت می‌برند.  


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۴۴,۴۰۰
تومان