دانلود و خرید کتاب یادگیری در فضای مجازی سیدتقی کمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری در فضای مجازی اثر سیدتقی کمالی

کتاب یادگیری در فضای مجازی

معرفی کتاب یادگیری در فضای مجازی

کتاب یادگیری در فضای مجازی نوشته سید تقی کمالی است که به مساله ارتقای سلامت در فضای مجازی می‌پردازد. اخلاق در فضای مجازی، بازتاب اخلاق در فضای واقعی است و هدف اصلی این است که فهم و برداشت خود از اخلاق، به‌خصوص فضایلی را که در مبحث «جامعه‌شناسی ارزش‌ها» مطرح است و ارتقای سلامت اخلاقی کاربران با تأکید بر این نکته که اخلاق مانند دانش و صلح و سلامت ساختنی است، به مخاطبان ارائه دهد.

درباره کتاب یادگیری در فضای مجازی

ابعاد اخلاقی جامعه­‌ی اطلاعاتی و پاسداشت ارزش‌های انسانی نکته‌ای است که در فضای مجازی به‌عنوان یک محمل بنیادی ارتباط در عصر حاضر موردتوجه قرار می‌گیرد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این فضا برای فراگیری پایدار، درک معنا و شئون زندگی برای رشد و تعالی جامعه­ی بشری اهتمام ورزید.

نظریات نویسنده از آرای امانوئل کانت گرفته شده است که تلاش می‌کند حدود فهم و دانایی آدمی و به دنبال آن امکان و مرزهای مداخله‌­ی او در زندگی و محیط را روشن کند. هانس - گئورگ گادامر تحت تأثیر اندیشمندان هم‌عصر خود ازجمله مارتین هایدگر و متفکران پیشین خود ازجمله فردریک شلایرماخر و ویلهم دیلتای، ما را به این نکته‌ بسیار مهم راهنمایی می‌کند که فهم هر انسانی از هر امری توسط خود او درزمینه­‌ی‌ فرهنگی خاص ساخته می‌شود و فهم و معنا آن چیزی است که مخاطب فراچنگ می‌آورد.

این کتاب نشان خواهد داد که فضای مجازی می‌تواند در ساختن سلامت اخلاقی فراگیران راه‌گشا باشد، چراکه پایه‌­ی‌ اخلاق «خود کنشگری» و پایه خود کنشگری «عزت‌نفس» است و پایه و اساس عزت‌نفس، «لذت و رضایت و سلامت» خود کاربران است و این فضا می‌تواند چنین امکانی را فراهم سازد.

خواندن کتاب یادگیری در فضای مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه رسانه پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۶۰۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان