دانلود و خرید کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی محمود پاینده لنگرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی اثر محمود پاینده لنگرودی

کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی

معرفی کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی

کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی، نوشته محمود پاینده لنگرودی، شرحی بر زندگی و فعالیت‌های دکتر حشمت، از یاران میرزا کوچک‌خان و یکی از اعضای مبارز نهضت جنگل است.

انتشارات فرهنگ ایلیا کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی را به سفارش حوزه هنری گیلان منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی

نهضت جنگل که به رهبری میرزا کوچک‌خان جنگلی شکل گرفت و  در تلاش برای به دست آوردن آزادی بود، یکی از نهضت‌های بسیار مهم در تاریخ ایران معاصر ایران است. هرچند شعله‌ی این آتش پر فروغ به سرعت و به دلایل بسیار مانند خیانت اعضا و عدم دسترسی به سلاح و تجهیزات کافی خاموش شد، اما تاثیر آن را نمی‌توان نادیده گرفت. چه بسیار احساسات پر شور میهن‌دوستانه که در تلاش برای روشن نگه‌داشتن شعله‌ی این آتش، زبانه می‌کشید و چه بسا مبارزانی که جانشان را از دست دادند. 

محمود پاینده لنگرودی در کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی، درباره‌ی زندگی و فعالیت‌های دکتر حشمت نوشته است. او یکی از مبارزان نهضت جنگل بود و از ابتدای شکل‌گیری آن در کنار میرزا کوچک‌خان، ثابت‌قدم و پاینده برای آزادی گام برداشت. کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی بخشی در معرفی ایران در آن روزگار دارد و نگاهی به زندگی دکتر حشمت جنگلی در نگاه افراد مختلف می‌اندازد. در بخش‌های بعدی درباره‌ی فعالیت‌ها و زندگی او بیشتر می‌خوانیم. 

کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی یک زندگی‌نامه‌ی مهم است که می‌تواند ما را در شناخت شخصیت این فرد مبارز و هم‌چنین درک بهتر تاریخ معاصر ایران کمک کند. پژوهشگران نیز می‌توانند از محتوای خواندنی کتاب یادی از دکتر حشمت جنگلی استفاده کنند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵,۴۰۰
تومان