دانلود و خرید کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید جوئل اوستین ترجمه فرزان حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید اثر جوئل اوستین

کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۲از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید یکی از سخن‌رانی‌های انگیزشی کشیش و نویسنده پرطرفدار آمریکایی، جول اوستین است. او در این سخن‌رانی درباره اهمیت ذهن و مثبت‌اندیشی برای زندگی پیروزمندانه سخن می‌گوید.

درباره کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

جول اوستین در این کتاب الهام‌بخش با استراتژی‌های فوق العاده به شما یاد می‌دهد چگونه دوباره ذهن خود را برنامه‌ریزی کنید و با به کارگیری این راهکارها به سطح بالاتری از موفقیت برسید.

شما به گونه‌ای خلق شده‌اید که قادر هستید هر آنچه را می‌خواهید به دست آورید و زندگی پررونق، پیروز و سرشار از ایمان داشته باشید اما اگر ذهن شما نادرست برنامه‌ریزی شده باشد به جای دیدن فرصت‌ها، تنها محدودیت‌ها را خواهید دید.

از همان آغاز خداوند شما را به نحوی برنامه‌ریزی کرده که پیروز، سلامت، قوی و خلاق باشید؛ کتاب تفکر بهتر، زندگی بهتر به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید افکار محدود و مخرب را از بین ببرید و با کنترل افکارتان زندگی خارق‌العاده‌ای برای خود و خانواده‌تان خلق کنید.

خواندن کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند تغییرات مثبتی در زندگیشان ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

reza_f1
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

این نویسنده واقعا ادم محشری هست توصیه میکنم سخنرانیاش رو هم گوش کنید در کل معنویات بالایی داره

♡:)selena♡:)
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

کتاب خیلی خوبی بود برای من کاربردی بود امیدوارم شما هم وقتی خرید کردین ازش راضی باشید با تشکر

مهدی ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۷/۰۳

جول اوستین واقعا در حوزه ایمان ،معنویت و باور فوق العادست و جزو معدود افرادی هست که میشه در کلام و سخنرانی هاش این باور قلبی و تاثیر گذار رو مشاهده کرد و انرژی گرفت و از نکات و توصیه

- بیشتر
zahra🌿
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

لطفاااااااا این کتاب رو به کتابخانه بی نهایت اضافه کنید

کاربر 2524
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

کتاب خوبی بود و یه سری تفکرات جالب رو پیشنهاد می داد و به جای توجه به مردم ما رو به توجه به خدا و ارزشی که خدا به ما داده ترغیب می کرد.با این حال موقع خوندن کتاب احساس

- بیشتر
نگار
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

دوستان به شدت خواندن این کتاب رو توصیه میکنم. با وجود اینکه ایشان از دین مسیحیت صحبت می‌کنه ولی من اکنون آیه شریفه ان الدین عند الله الاسلام رو‌فهمیدم چرا که همه ادیان یک خط مشی دارند. جوئل توانسته به

- بیشتر
alithn
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

ضمن اینکه برخی مطالب موجود در این کتاب رو کاملا قبول و باور دارم مانند دست خدا در زندگی افراد،برکت از سوی خدا،داشتن ایمان،شکرگزاری و افزایش نعمت و اینکه هر آنچه داریم البته از زحمتهای خودمان و صد البته از

- بیشتر
mohammadsjd
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

این کتابو باید چند بار مطالعه کرد

کاربر ۵۱۳۱۳۳۲
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

عالی خیلی خیلی کاربردی این کتاب خیلی انسان را به خدا نزدیک میکنه و از هر موضوعی آگاه کیکند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۰)
ما بندهٔ یک خدای فوق‌طبیعی هستیم. او در آن‌جا که ما نمیتوانیم ببینیم، می‌تواند راهی برایمان باز کند.
آسمان شب
اگر تفکرتان محدود شده، زندگی‌تان محدود خواهد شد، وقتی بهتر فکر کنید زندگی بهتری خواهید داشت.
sayna
آن‌قدر روی داشته‌های دیگرن تمرکز نکنید که دیگر نتوانید بفهمید که خودتان چه دارید.
zahra🌿
شما آن کسی نیستید که مردم می‌گویند. شما آن کسی هستید که خداوند می‌گوید.
آسمان شب
«حتی اگر پدر و مادرم من را فراموش کنند، خداوند خودش مرا بزرگ خواهد کرد».
maryam
کلمات مثل دانه هستند. اگر مدتی طولانی روی آن‌ها وقت بگذارید، ریشه می‌دوانند و شما به آن چیزی تبدیل می‌شوید که دربارهٔ شما گفته‌اند.
آسمان شب
باور داشته باشید که مورد رحمت خدا هستید. باور داشته باشید که بهترین روزهای زندگی‌تان هنوز نرسیده‌اند. باور داشته باشید که قوی، سلامت، با استعداد، خلاق و کاملاً توانا هستید.
آسمان شب
مردم معمولاً ظاهر را می‌بینند اما خداوند دل انسان را نگاه می‌کند.
آسمان شب
گاهی اوقات مردم برچسبی منفی به شما می‌زنند. نه به این دلیل که شما کار اشتباهی انجام داده باشید بلکه فقط به‌خاطر درد و غمی که خودشان تجربه کرده‌اند
maryam
من آموخته‌ام که مردم خیلی چیزها می‌توانند به شما بگویند اما شما آن چیزی که مردم به شما می‌گویند نمی‌شوید. شما آن چیزی هستید که به آن جواب می‌دهید.
آسمان شب

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان