دانلود و خرید کتاب تاریخ گیلان (جلد سوم) ناصر عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ گیلان (جلد سوم) اثر ناصر عظیمی

کتاب تاریخ گیلان (جلد سوم)

معرفی کتاب تاریخ گیلان (جلد سوم)

کتاب سه جلدی تاریخ گیلان نوشته ناصر عظیمی است که به سفاش حوزه هنری گیلان در نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده است.

تاريخ سرزمين گيلان با تمام فراز و فرودهای آن، تا كنون بارها مورد مطالعه، پژوهش و نگارش قرار گرفته است اما كمتر پژوهشگری از منظر تزهايی مشخص به بررسی اين موضوع پرداخته است.

در اين كتاب كه یکی از دانشورترين تاريخ‌نگاران گيلانی، ناصر عظیمی آن را نوشته است، برای نخستين بار تاريخ گيلان به صورتی پيوسته و منسجم، از ابتدای عصر سنگ تا بر افتادن رضا شاه، به دور از تعصبات رايج قومی و منطقه‌ای و با ديدی علمی و مستند مورد بررسی قرار گرفته است.

كتاب تاريخ گيلان؛ از بر آمدن سردار سپه تا بر افتادن رضا شاه که جلد سوم مجموعه است، به بازه از برآمدن سـردار سـپه تا برافتادن رضاشاه یعنی دوره پهلوی اول می‌پردازد که تحولات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در این دوره، پایه‌های تاریخ مدرن گیلان را بنا نهاد.

خواندن کتاب تاریخ گیلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان و پژوهشگران تاریخ ایران و تاریخ محلی و منطقه‌ای.

نظرات کاربران

دانیال فتحی لاطران
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

درود برهمه نویسندگان و پژوهشگران باتشکر از نویسنده محترم که تلاش خوبی داشته ولی خوانندگان حرفه ای اطلاع دارند پیشتر کتاب نفیس و ارزشمند تاریخ بندر انزلی مرحوم عزیز طویلی تنها و تنها برای بندر انزلی خود سه جلد کتاب بود

- بیشتر
کاربر ۱۸۰۲۵۸۱
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

کتاب بسیارعالی بود از نویسنده و پژوهشگر برجسته ی گیلانی،به نظرم خوندن تاریخ گیلان برهر گیلانی واجب و ضروری هست.وباتوجه به اینکه این کتاب ها ازکتابهای ارزشمند هستند خوندن اونها رو توصیه میکنم.ازنشر ایلیا و همچنین طاقچه که کتابهای مربوط

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۰۵ صفحه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۰۵ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان