دانلود و خرید کتاب هنری وروجک و ماجرای معلم جدید فرانچسکا سایمون ترجمه آوا علی‌حسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنری وروجک و ماجرای معلم جدید اثر فرانچسکا سایمون

کتاب هنری وروجک و ماجرای معلم جدید

معرفی کتاب هنری وروجک و ماجرای معلم جدید

هنری وروجک و ماجرای معلم جدید یکی از کتاب‌های مجموعه ۲۴ جلدی هنری وروجک نوشته فرانچسکا سایمون است. هنری وروجک یک پسربچه پردردسر اما دوست‌داشتنی است که با کارها و فکرهایی که می‌کند، ماجراهای کتاب را پیش می‌برد.

هنری عاشق تلوزیون نگاه کردن و بازی کردن است، او یک برادر به اسم پیتر دارد که از خودش کوچکتر است. هنری خیلی سربه‌سر برادرش می‌گذارد و فکر می‌کند پدر و مادر او را بیشتر دوست دارند، از امر و نهی و تذکر پدر و مادر هم خوشش نمی‌آید و مدام به دنبال نقشه کشیدن برای فرار از خواسته‌های آنها است.

فرانچسکا سایمون در این مجموعه با زبانی طنز و غیر مستقیم نکات تربیتی و آموزشی و بسیاری از مسائل روان‌شناسی کودک را مطرح کرده است. او در داستان‌های هنری وروجک بسیار ظریف و ضمنی به روش‌های غلط تربیتی مانند تبعیض، تحقیر، سخت‌گیری‌های بیش از حد و ناهنجاری‌های رفتاری کودکان مثل بیش‌فعالی، لجبازی و ... اشاره کرده است.

او با استفاده از این روش در داستان‌هایش هم به والدین هشدارهایی در زمینه تربیت کودکان می‌دهد و هم خیلی استادانه و بامهارت به کودکان یادآوری می‌کند که باید از انجام دادن کارهای بد پرهیز کنند.

کتاب‌های هنری با داستان‌های جذاب و نقاشی‌های زیبا می‌توانند هم برای کودکان و هم والدین، بسیار سرگرم‌کننده و آموزنده باشند.

خواندن کتاب هنری وروجک و ماجرای معلم جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب و کتاب‌های دیگر مجموعه هنری وروجک را هم به کودکان و هم به والدین آنها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرانچسکا سایمون

فرانچسکا سایمون، دوران کودکی خود را در کالیفرنیا و در نزدیکی دریا گذراند. سپس به دانشگاه آکسفورد رفت و در آنجا به یادگیری تاریخ و ادبیات پرداخت.

او در حال حاضر با خانواده‌اش در لندن زندگی می‌کند و تا به حال بیش از چهل و پنج کتاب نوشته است. آثار فرانچسکا در زمینه طنز کودکانه، نمایشنامه و آشپزی است.

او برنده جایزه بهترین کتاب کودک سال ۲۰۰۸ در جشنواره کهکشان کتاب بریتانیا بوده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان