دانلود و خرید کتاب هنری وروجک و عروسی پرماجرا فرانچسکا سایمون ترجمه آوا علی حسین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنری وروجک و عروسی پرماجرا اثر فرانچسکا سایمون

کتاب هنری وروجک و عروسی پرماجرا

معرفی کتاب هنری وروجک و عروسی پرماجرا

هنری وروجک و عروسی پرماجرا یکی از کتاب‌های مجموعه ۲۴ جلدی هنری وروجک نوشته فرانچسکا سایمون است. هنری وروجک یک پسربچه پردردسر اما دوست‌داشتنی است که با کارها و فکرهایی که می‌کند، ماجراهای کتاب را پیش می‌برد.

هنری عاشق تلوزیون نگاه کردن و بازی کردن است، او یک برادر به اسم پیتر دارد که از خودش کوچکتر است. هنری خیلی سربه‌سر برادرش می‌گذارد و فکر می‌کند پدر و مادر او را بیشتر دوست دارند، از امر و نهی و تذکر پدر و مادر هم خوشش نمی‌آید و مدام به دنبال نقشه کشیدن برای فرار از خواسته‌های آنها است.

فرانچسکا سایمون در این مجموعه با زبانی طنز و غیر مستقیم نکات تربیتی و آموزشی و بسیاری از مسائل روان‌شناسی کودک را مطرح کرده است. او در داستان‌های هنری وروجک بسیار ظریف و ضمنی به روش‌های غلط تربیتی مانند تبعیض، تحقیر، سخت‌گیری‌های بیش از حد و ناهنجاری‌های رفتاری کودکان مثل بیش‌فعالی، لجبازی و ... اشاره کرده است.

او با استفاده از این روش در داستان‌هایش هم به والدین هشدارهایی در زمینه تربیت کودکان می‌دهد و هم خیلی استادانه و بامهارت به کودکان یادآوری می‌کند که باید از انجام دادن کارهای بد پرهیز کنند.

کتاب‌های هنری با داستان‌های جذاب و نقاشی‌های زیبا می‌توانند هم برای کودکان و هم والدین، بسیار سرگرم‌کننده و آموزنده باشند.

خواندن کتاب هنری وروجک و عروسی پرماجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب و کتاب‌های دیگر مجموعه هنری وروجک را هم به کودکان و هم به والدین آنها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرانچسکا سایمون

فرانچسکا سایمون، دوران کودکی خود را در کالیفرنیا و در نزدیکی دریا گذراند. سپس به دانشگاه آکسفورد رفت و در آنجا به یادگیری تاریخ و ادبیات پرداخت.

او در حال حاضر با خانواده‌اش در لندن زندگی می‌کند و تا به حال بیش از چهل و پنج کتاب نوشته است. آثار فرانچسکا در زمینه طنز کودکانه، نمایشنامه و آشپزی است.

او برنده جایزه بهترین کتاب کودک سال ۲۰۰۸ در جشنواره کهکشان کتاب بریتانیا بوده است.

نظرات کاربران

آیناز ر
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

دوست داشتم هنری تو این کتاب واقعا هنری زلزله بود اسپویل: تو مراسم عروسی یواشکی کیک و عکسا و لباس عروس و لباس خودش و پیتر مامان باباش به فنا داد

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

کتاب صد و چهل و ششم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان