دانلود و خرید کتاب سرمایه‌ی اجتماعی جان فیلد ترجمه زاهد بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرمایه‌ی اجتماعی اثر جان فیلد

کتاب سرمایه‌ی اجتماعی

معرفی کتاب سرمایه‌ی اجتماعی

کتاب سرمایه‌ی اجتماعی، نوشته‌ی جان فیلد به موضوع سرمایه‌ی اجتماعی می‌پردازد و گفتمانی را که پیرامون این موضوع شکل گرفته است و در دنیا به طور سریع پیش می‌رود، مورد بررسی قرار می‌دهد. 

کتاب سرمایه‌ی اجتماعی را می‌توانید با ترجمه‌ی زاهد بیگدلی و سیده صدیقه طاهرزاده موسویان بخوانید. 

درباره‌ی کتاب سرمایه‌ی اجتماعی

اصطلاح سرمایه‌ی اجتماعی روشی برای توصیف منابع نامحسوس اجتماعی، یعنی ارزش‌های مشترک و اعتماد متقابل مردم در زندگی است. این اصطلاح، همچنین، توسط سیاست‌گذاران، به ویژه در تشکیلات دولتی بین‌المللی، مانند بانک جهانی مورد پذیرش قرار گرفته است. بنابراین لازم است که درباره‌ی این موضوع و ارتباط سرمایه‌ی اجتماعی با اینترنت، اقتصاد و سیاست بدانیم. این نسخه از کتاب سرمایه‌ی اجتماعی (ویرایش سوم) مروری کامل بر گفتمان جدی و سریع پیش‌رونده پیرامون مواردی است که در بالا ذکر شد. علاوه بر این، کتاب سرمایه‌ی اجتماعی، به موضوع سرمایه‌ی اجتماعی و انعطاف‌پذیری در دوران دشواری نیز می‌پردازد.

کتاب سرمایه‌ی اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب سرمایه‌ی اجتماعی، کتابی با موضوع جامعه‌شناسی است پس اگر به چنین موضوعاتی علاقه دارید، این کتاب حرف‌های جدیدی برای زدن به شما دارد. 

بخشی از کتاب سرمایه‌ی اجتماعی

ایده سرمایه اجتماعی مطابق است با ارزش جدیدی از پیوندهای اجتماعی در یک جهان حتی سیال‌تر، روان‌تر، متفاوت‌تر و با وابستگی بیشتر افراد به یکدیگر. ایده اصلی سرمایه اجتماعی این است که، شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌ای با ارزش هستند.

در ابتدا، ایده رابطه به عنوان نوعی از سرمایه،صرفاً یک استعاره بود. اگر بخواهیم دقیق بگوئیم، این استعاره بر این که ارتباطات می‌تواند سودمند باشد،اشاره دارد. مانند دو نوع دیگر سرمایه، فیزیکی یا مالی، شما می‌توانید در آن سرمایه‌گذاری کنید و شما می‌توانید از سرمایه‌گذاری خود انتظار یک سود معقول داشته باشید. این تفسیر ساده‌گرایانه بیش از اندازه تحت‌اللفظی است؛ بهتر است ما اصطلاح سرمایه اجتماعی را به عنوان قیاسی بی‌ربط با سرمایه اقتصادی، درک کنیم نه تلاشی جاه‌طلبانه برای تأمین ترازنامه یک حسابدار برای شبکه‌های اجتماعی مردم.

فهرست

  • پیش‌گفتار 
  • پیدایش یک مفهوم 
  • قدرت ارتباط 
  • راه رفتن درقسمت تاریک 
  • آیا اینترنت در حال نابودی سرمایه اجتماعی است؟
  • سرمایه اجتماعی در سیاست و در عمل 
  • فهرست منابع
  • نمایه الفبایی موضوعی




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۸,۶۰۰
تومان