دانلود و خرید کتاب U.S. Foreign Policy Towards Iran توحید افضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب U.S. Foreign Policy Towards Iran اثر توحید افضلی

کتاب U.S. Foreign Policy Towards Iran

نویسنده:توحید افضلی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب U.S. Foreign Policy Towards Iran

کتاب U.S. Foreign Policy Towards Iran اثر توحید افضلی که به زبان انگلیسی نوشته شده است به بررسی نحوه تصمیم‌گیری سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران می‌پردازد. 

مطالعه ساختار و مدل تصمیم‌گیری ایالات متحده و فرایند پیچیده تصمیم گیری در سیاست خارجی این کشور در قبال کشورمان برای شناخت این بازیگر مهم نظام بین‌الملل و مدیریت تعامل با آن، بسیار حیاتی است. ایران و آمریکا، دو کشوری که در طی ۴۰ سال گذشته رابطه سیاسی و دیپلماتیک با یکدیگر نداشتند اما سیاست‌های خصمانه بر تعاملشان سایه انداخته و ماهیت روابطشان بر بسیاری از معادلات و مناسبات جهانی و منطقه ای تاثیر داشته و دارد.

 شناخت ساختار و مدل تصمیم‌گیری ایالات متحده و فرایند تصمیم‌گیری سیاست خارجی این کشور با مطالعه نقش و تاثیر تمام بازیگران و نهادهای رسمی و غیر رسمی، گروه‌های نفوذ، لابی‌ها و سایر عناصر تاثیرگذار در تصمیم گیری سیاست خارجی میسر است که در این کتاب به شکلی جامع مورد کاوش و بررسی قرار گرفته است.

 خواندن کتاب U.S. Foreign Policy Towards Iran را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به شناخت آمریکا، ساختار سیاسی ایالات متحده، لابی‌های با نفوذ و بازیگران مهم صحنه سیاسی آمریکا پیشنهاد می‌شود. همچنین دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین الملل و مطالعات منطقه‌ای علاقه‌مند به روابط ایران و آمریکا نیز می‌توانند مخاطب این کتاب باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان