دانلود و خرید کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین ه.ل رابینو ترجمه جعفر خمامی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین اثر ه.ل رابینو

کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین

نویسنده:ه.ل رابینو
انتشارات:فرهنگ ایلیا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین

کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین، نوشته‌ی یانسنت لویی رابینو درباره‌ی کشت برنج و تمام مسائل دیگری است که به کشت برنج مربوط می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی کشت برنج و تمام آنچه به آن مربوط است، کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین را با ترجمه‌ی جعفر خمامی‌زاده بخوانید. 

درباره‌ی کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین

گیلان سرزمینی حاصلخیز است. آب و هوای معتدل و خاک خوب باعث شده است که در نقاط مختلف آن برنج، گندم، جو و غلات دیگر، بادام‌زمینی، توتون، حبوبات و حتی سبزیجات و محصولات جالیزی بکارند. برنج که از سال‌های دور و از زمان ساسانیان در گیلان کشت می‌شد، از محصولات اصلی گیلان و ولایات جنوب دریای خزر است که البته بخش اصلی غذای ایرانیان را هم تشکیل می‌دهد. یانسنت لویی رابینو که تاریخ‌نگار و جغرافی‌دان است و مدت شش سال در گیلان زندگی کرده است، کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین را بر اساس مشاهداتی که در طی این سال‌ها داشته است، نوشته بود. رابینو در کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین، تمام مسائل مربوط به کشت برنج از جمله زمان کاشت، آفات برنج، زمان برداشت، دیگر محصولات گیلان و ... نوشته است. 

کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین برای تمام کسانی است که دوست دارند با فرهنگ کشت برنج و جغرافیای گیلان آشنا شوند. 

درباره‌ی یانسنت لویی رابینو

یانسنت لویی رابینو که در ۲۷ ژوئیهٔ ۱۸۷۷ در لیون، فرانسه متولد شد، در اوایل قرن بیستم سرکنسول دولت بریتانیای کبیر در شهر رشت بوده‌است. یانسنت لویی رابینو مدت شش سال در شمال ایران زندگی کرد و به بررسی و تحقیق در فرهنگ گیلان و مازندران پرداخت. او آثار بسیار زیادی نوشت که از میان آن‌ها می‌توان به فرمانروایان گیلان،مشروطه گیلان،صنعت نوغان در ایران و کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین اشاره کرد. 

یانسنت لویی رابینو در سال ۱۹۱۲ به مراکش منتقل شد و در سال ۱۹۳۷ در مقام سرکنسول قاهره بازنشسته شد. رابینو در ۲۶ سپتامبر ۱۹۵۰ در سن ۷۳ سالگی در پاریس، فرانسه چشم از جهان فروبست.

فهرست

  • سخن نخست
  • پیش‌گفتار مترجم
  • کشت برنج در گیلان و دیگر ولایات جنوب دریای کاسپین
  • تعلیقات
  • کتاب‌شناسی
  • نمایه
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۶,۸۰۰
تومان