دانلود و خرید کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان بهزاد موسایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان اثر بهزاد موسایی

کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان

انتشارات:فرهنگ ایلیا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان

کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان، اثر بهزاد موسایی، بررسی یک دوره صدساله معاصرداستان و داستان‌نویسی از سال ۱۲۸۸ تا ۱۳۸۸ در ادبیات و فرهنگ ایران و علی‌الخصوص خطه‌ی گیلان است.

درباره‌ی کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان

داستان‌سرایی در ادبیات ایران جایگاهی دیرینه دارد. اما هرچه به دوران معاصر نزدیک‌تر می‌شویم، آثار و ادبیات داستانی جای بیشتری در نثر فارسی پیدا می‌کنند. محمدعلی جمالزاده را پدر داستان‌نویسی نوین در ایران می‌دانند. هرچند که برخی شواهد، تاریخ نوشته شدن آثار عمو علی گیلانی را قبل از جمالزاده می‌دانند. برای اینکه بیشتر با داستان‌نویسی و سیر پیشرفت آن و همچنین نویسندگان گیلانی آشنا شوید، کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان را بخوانید. بهزاد موسایی در کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان به بررسی آثار داستانی و نویسندگان در یک دوره صدساله از سال ۱۲۸۸ تا ۱۳۸۸ پرداخته است. 

کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به حوزه‌های داستان‌نویسی، تاریخ ادبیات و نقد ادبی از مطالعه‌ی کتاب فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان لذت می‌برند. 

درباره‌ی بهزاد موسایی

بهزاد موسایی نویسنده و پژوهشگر ایرانی در ۷ خرداد ۱۳۴۶ در خانواده‌ای گیلانی متولد شد. او که کارمند وزارت بازرگانی بود و در شیراز سکونت داشت در سال ۱۳۹۳ در یک حادثه‌ی رانندگی درگذشت. برخی از آثار بهزاد موسایی عبارتند از: ادبیات اقلیمی، درباره ادبیات داستانی؛ از مه تا کلمه، نمونه‌هایی از داستان‌های کوتاه امروز گیلان از سال ۱۲۸۸ تا ۱۳۸۰، فرهنگ تحلیلی آثار داستان‌نویسان گیلان از سال ۱۲۸۸ تا ۱۳۸۸ و پاسخ به یک ضرورت (گفت‌وگو با م. ا. به‌آذین)؛ شناخت‌نامه م. ا. به‌آذین (محمود اعتمادزاده)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۳ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان