دانلود کتاب صوتی کتابچه پنجمین فرمان با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه پنجمین فرمان اثر پیتر سنگه

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه پنجمین فرمان

معرفی کتاب صوتی کتابچه پنجمین فرمان

کتابچه صوتی پنجمین فرمان چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب پنجمین فرمان نوشته پیتر سِنگه است. سنگه در این کتاب به هنر و روش یادگیریِ سازمانی می‌پردازد.

درباره کتاب پنجمین فرمان

کتاب پنجمین فرمان، متنی غنی است که به سادگی و ماهرانه، مفهوم سازمان یادگیرنده را توضیح می‌دهد. سنگه توضیح می‌دهد که چگونه هر مدیر باید ایده‌ها و چارچوب‌های خود را عملی کند.

پنجمین فرمان، مصداقِ کتاب راهنمایی است که متوسط‌الحالی را از بین می‌برد و راه را به سمت پیشرفت و تغییر باز می‌کند. این کتاب، پنج فرمانِ مهم را شامل می‌شود که پایه‌ی موفقیت آینده‌ی شرکت‌ها را نظم می‌دهد و هم‌افزایی ایجاد می‌کند تا جایگزینِ تجارتِ بی‌ثمر، چشم‌اندازِ کوتاه‌مدت و تکرار اشتباهات شود. با وجودِ کتابِ پنجمین فرمان، دنیای جدید و هیجان‌انگیزی از کسب‌وکار، در انتظار ماست.

مفهوم سازمان یادگیرنده، یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های تجاری در دهه‌های متمادی می‌باشد و سِنگه نه تنها شخص مناسبی برای پیش‌بینیِ این مفهوم است، بلکه فرد مناسبی برای ترسیم آن نیز می‌باشد. او در سبکی روان، کامل و کاملاً جذاب، از اخلاقیاتِ پشت‌پرده و اصول اساسی ساختار سازمان یادگیرنده پرده برمی‌دارد. او همه‌ی این کارها را به آسانی انجام می‌دهد. او، رهبران، فراگیران و شاگردانِ تفکر سیستمی را توانمند می‌کند و هر مدیر اگر بخواهد پیام او را بپذیرد، در کارِ خود به رضایتِ کامل دست می‌یابد.

مدیرانی که کسب ‌و کارشان به فلج یادگیری مبتلا شده و دوباره و مکرراً مرتکب اشتباهات یکسان می‌شدند، کتاب پنجمین فرمان را راهنما و منبع الهام خود می‌دانستند.

شرکت‌ها از این کتاب برای ایجاد انگیزه برای رشدِ کسب‌وکار و نیز رشدِ سطح فردی استفاده کرده‌اند. این کتاب به کتاب راهنمای رهبران تبدیل شده و چاپ مجدد و ترجمه به چندین زبان گواهی است بر محبوبیت ماندگارِ آن و اهمیت آن در تغییر دنیای کسب‌وکار.

شنیدن کتابچه پنجمین فرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب پنجمین فرمان را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد