دانلود و خرید کتاب مجموع ورزش‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران ۵۰+ کارل نئوپف ترجمه الهام شهاب‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموع ورزش‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران ۵۰+ اثر کارل نئوپف

کتاب مجموع ورزش‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران ۵۰+

معرفی کتاب مجموع ورزش‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران ۵۰+

کتاب مجموع ورزش‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران ۵۰+ نوشته کارل نئوپف با ترجمه الهام شهاب پور و میترا خادم الشریعه و زینب همتی منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح ورزش در میانسالی را بررسی می‌کند.

درباره کتاب مجموع ورزش‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران ۵۰+

ورزشکاران ماهر امروز به دنبال برنامه‌هایی هستند که باعث بهبود سلامت و ترکیب بدن آن‌ها می‌شود و آن‌ها تمایل به برنامه تمرینی چالش بر انگیز دارند که به آن‌ها کمک می‌کند تا نحوه عملکردشان در فعالیت‌های روزمره و در هنگام فعالیت بدنی بهبود بخشد. به عنوان یک ورزشکار ماهر گفت: «زندگی سفری با خیال راحت رسیدن، با یک بدن زیبا و به خوبی حفظ شده تا گور نیست، بلکه سر خوردن از پهلو، کاملاً استفاده کردن، کاملا فرسوده شدن، و با صدای بلند گفتن، وای، چه سواری است!»

بسیاری از ورزشکاران ماهر به فعالیت بدنی و ورزش‌هایی که جوانی خود را به آن‌ها اختصاص داده‌اند، را بازنگری می‌کنند، در حالیکه برخی از فعالیت‌های تفریحی جدیدی را کشف می‌کنند: دویدن فرح بخش، دوچرخه سواری قرن، ورزش‌های سه گانه، شنا کردن در آب‌های آزاد، دو میدانی و صحرایی، بسکتبال، سافتبال.

سن، جنس، و حتی محدودیت‌هایی بدنی مانعی ندارد. آموزش و تجهیزات مناسب به ورزشکاران ماهر اجازه می‌دهد که از ورزش خود لذت ببرند تا زمانی که علاقه آن‌ها وجود داشته باشد. پیوستن به رده کسانی که این سن را درک می‌کنند، بهانه‌ای برای استقامت و ضعف نیست. سن فقط عدد است و مهمتر اینکه چطور احساس می‌کنید، چگونه رفتار می‌کنید و اینکه چگونه فعالیت بدنی می‌کنید: اکثر ما نمی‌خواهیم زندگی طولانی داشته باشیم تا زنده بمانیم – ما می‌خواهیم زندگی با کیفیتی را تحقق بخشیم و از آن لذت ببریم. این کتاب یک چالش است برای کسانی که خود را ورزشکار حرفه‌ای می‌دانند یا می‌خوانند و می‌خواهند این وضعیت را در میانسالی هم حفظ کنند.‌

خواندن کتاب مجموع ورزش‌های آماده‌سازی برای ورزشکاران ۵۰+ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش و کسانی که دوست دارند زندگی پرنشاط‌‌ ‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان