دانلود و خرید کتاب خروج از انجمن خواص هادی نوری زمان آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خروج از انجمن خواص اثر هادی نوری زمان آبادی

کتاب خروج از انجمن خواص

معرفی کتاب خروج از انجمن خواص

کتاب خروج از انجمن خواص نوشته هادی نوری زمان آبادی، روایت تنازع روح متعالی انسان و غرایز است. روایت چالش‌های زندگی انسان مدرن. تمایلات و خواست‌های هرکدام از شخصیت‌های کتاب در تعامل و تقابل با دیگری قصه را پیش می‌برد. داستان از زبان و نگاه چهار شخصیت مرتبط روایت می‌شود.

 درباره کتاب خروج از انجمن خواص

کتاب روایت شخصیت جامعه‌ستیزی است که علم مبارزه و اصلاحات را برافراشته و در فکر نجات فرزندش از جامعه طاعون زده از پی زندگی در شهری آرمانی است.داستان شخصیتی که درگیر بحران هویت است.انسانی که با جنسیت‌اش غریبه و در تلاش برای بودن آنچه که هست. روایت مادری که اصلش را فراموش کرده و در پی رویاهای کارتونی است و روایت انسانی که برای پیروزی به هر وسیله ای متوصل می‌شود.

خواندن کتاب خروج از انجن خواص را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

قصه کتاب از بطن جامعه و از زبان شخصیت‌هایی بیان می شود که مطلقاً ملموس هستند و شاید به سادگی بتوان خود را در قالب یکی از شخصیت‌ها یا دست کم در موقعیت ایشان قرار داد. طراحی جذاب داستان و نگارش روان سبب شده تا مطالعه آن برای همه اقشار مناسب باشد.

 بخشی از کتاب خروج از انجمن خواص

باید می‌رفتم. همون موقع. بعد از خدمت. حداقل می‌گفتم اگه نِکبتی هست به خاطر اینه که غربته. اگر کسی واسم عوضی بازی در میاره بخاطر اینه که غریبم. بی خود این همه سال خودم رو غرق کتاب و فیلم و فلسفه کردم. اینقدر رفتم تو عمق که زیر گِل گیر کردم. بگو احمق جون روی سطح موج سواریتو می‌کردی. عشقتو می‌کردی. می‌کَنم و میرم یکجایی که از صفر شروع کنم. بی‌هویت.

پستچی رسیدی در خانه انداخته. در مراجعه اول و دوم خانه نبودم که پاسپورتم را تحویل دهد. باید به اداره پست بروم. چقدر زود حاضر شد. همیشه مهاجرت را مرادف فرار می‌دانستم. با تردید اقدام کردم. بگذار با خودم صریح باشم. نمی‌دانم دلیل رفتن را. فقط درونم هجرتی را نجوا می‌کند. می‌دانم رفتن خاصیت التیام موقت دارد. اگر همه مراحل روی روال پیش برود، خوب، یعنی میروم. اگر به گیر و گور بخورد، نمی‌روم. نطفه‌ام را جبر تصدیق کرد، رفتنم را چرا نه.

نظرات کاربران

شبنم
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

واقعا کتاب عالی ای بود اصلا نمیشد کتابو زمین گذاشت بینظیر

فرزادن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان