دانلود و خرید کتاب از ایده تا اجرا چیا چاره‌خواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از ایده تا اجرا اثر چیا چاره‌خواه

کتاب از ایده تا اجرا

انتشارات:سبزان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از ایده تا اجرا

از ایده تا اجرا کتابی در زمینه خلاقیت در کسب‌وکار نوشته چیا چاره‌خواه است. در این کتاب یادمی‌گیرید چگونه یک ایده کاری را به اجرا برسانید.

کمتر انسانی پیدا می‌شود که در مرحله‌ای از زندگی خود در جستجوی کار و اشتغال نباشد. علاقه به اشتغال و درآمد، خصوصا در دوران جوانی که انرژی و امید سرشاری وجود دارد، بیشتر است. افرادی که تحصیلات دانشگاهی خود را تمام کرده و مهارت و تخصصی دارند نیز ذهن جستجوگر و کارآفرینانه خود را به کار گرفته و در جستجوی ایده جدید برای ایجاد کسب و کاری جدید هستند. در مسیر پرمخاطره کارآفرینی تعداد قابل ملاحظه‌ای از افراد کسب و کارهای کوچک و متوسط راه‌اندازی می‌کنند که یا به درآمدزایی رسیده یا با شکست مواجه می‌شوند. برخی از این کسب و کارها قابلیت خودگردانی دارند اما قابلیت رشد و گسترش ندارند. برخی دیگر در همان مراحل اولیه شکست می‌خورند، برخی پس از چندین بار تغییر مسیر بالاخره به تعادل می‌رسند. برخی هم بالاخره راه کارمندی را انتخاب می‌کنند و جذب سازمان‌های بزرگ می‌شوند. اما در این میان تعداد معدودی کسب و کار به موفقیت‌های چشمگیر می‌رسند.

 درباره کتاب از ایده تا اجرا

 در این کتاب به صورت گام‌به گام و عملی با مراحل رساندن ایده به اجرا آشنا می‌شوید. راهنمایی‌های این کتاب برای شخصی است که می‌خواهد کسب و کاری جدید شروع کند اما دقیقا مسیر را نمی‌داند. یک بار مطالعه این کتاب به همراه مراحل آن کمک زیادی به بازشدن ذهن کارآفرین برای ایجاد کسب و کار خواهد نمود. در این کتاب اطلاعات مفید و کارامدی درباره انواع روش های کسب وکار اینترنتی و غیر اینترنتی و ابزارهای لازم برای عملی کردن ایده‌ها وجود دارد.

 خواندن کتاب از ایده تا اجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که قصد دارند کسب‌وکاری را شروع کنند و می‌خواهند که در راه درست قدم بردارند و به بیشترین سوددهی برسند.

بخشی از کتاب از ایده به اجرا

در جامعه دو نوع کلی شخصیت می‌توان یافت. آنها که خود درآمد درست می‌کنند و آنها که منتظرند تا به آنها پول پرداخت شود. شخصیت اصیلی که در طول تاریخ رشد یافته و توانسته منشا تحولات زیادی شود نوع اول است. هر انسان از ابتدا عنصری بوده که خود مولد و درآمدزا بوده است. این شخصیت اصالت دارد. مدام در تکاپو می‌باشد. منتظر پدید آمدن غذا نیست بلکه در جستجوی آن است. برای به دست آوردن آن تلاش می‌کند. بخشش و یا حقوق مستمر و پاداش در فرهنگ کارآفرینی جایی ندارد. کارآفرین نیروی خلاقیتش را به کار می‌گیرد. منابع اطراف خود را شناسایی می‌کند. در فکر بهترین بهره گیری از منابع اطرافش است. او یاد می‌گیرد که با دستان خالی خود چگونه چیزهای جدیدی خلق کند. ماشین نوآوری را به حرکت در می‌آورد. او به خوبی می‌داند که برای ادامه زندگی لازم است به صورت جدی در فرایند تولید مشارکت داشته باشد. انسان مولد منابع زیرزمینی و ثروت‌های بادآورده را نمی‌شناسد. برای همین در جستجوی روش‌های بهره گیری از دیگران نخواهد بود. بلکه تمایل به همکاری مستمر برای ساختن و آبادانی خواهد داشت. خلاقیت ذهنش را برای خلق کردن به کار می‌گیرد. در واقع باید هر فردی در جامعه بتواند به مرحله درآمدزایی و تولید ارزش افزوده برای خودش برسد. اینگونه است که چرخ اقتصاد به حرکت درمی‌آید. این نیاز به خلاقیت و به کارگیری تمام توانایی‌های شخصی دارد. این نیروی عظیم انسان را به کار گرفته و به حرکت وامی‌دارد. تنها در این صورت رشد اتفاق می‌افتد. هر انسان لازم است نقشی مولد در زندگی خود و جامعه‌اش داشته باشد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۱۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان