دانلود و خرید کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید رابرت کیوساکی ترجمه منصور بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید اثر منصور بیگدلی

کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید

کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید، نوشته‌ی رابرت کیوساکی تاجر موفق و ثروتمند دنیا است. کیوساکی در کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید از عاداتی نوشته است که با ایجادشان در زندگی می‌توانیم مسیر زندگی‌مان را تغییر دهیم.

کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید را با ترجمه‌ای روان از منصور بیگدلی بخوانید و همین امروز برای تحول، اقدام کنید.

درباره‌ی کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید

کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید، نوشته‌ی رابرت کیوساکی یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین تاجران و سرمایه گذاران دنیای معاصر است. در کارش موفق است و ازدواج خوبی هم دارد. حتما فکر می‌کنید چنین آدمی  تمام چیزهایی که در زندگی به آن احتیاج داریم را دارد. ولی او کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید را با بیان یک تجربه از زندگی شخصی خودش آغاز می‌کند. رابرت کیوساکی در کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید از دورانی از زندگی‌اش نوشته است که درگیر افسردگی بوده. او مراحلی را که طی کرده است تا بتواند به سلامت از این دوران عبور کند، نوشته است. در کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید تجربه‌های دست آول کسی را می‌خوانیم که به خوبی می‌داند برای ایجاد یک تغییر در زندگی، ابتدا باید خود را تغییر داد. 

او همچنین تمرین‌هایی داده است که باید حداقل به مدت بیست و یک روز آن‌ها را انجام دهیم تا به عادات ما تبدیل شوند و راه را برای تغییر بگشایند.

کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید برای همه افرادی است که تصمیم گرفته‌اند، خود و شرایطی که از آن ناراضی هستند را تغییر بدهند.

درباره‌ی رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تاسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامه زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تاسیس کرد و به آموش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوه بیدار شدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخشی از کتاب زندگی خود را پیش از صبحانه تغییر دهید

یادتان می‌آید وقتی کودک بودید شب عید کریسمس یا شب پیش از تولدتان به رختخواب می‌رفتید و آنقدر هیجانزده بودید که تا چند ساعت خوابتان نمی‌برد؟ و صبح روز بعد با اینکه کم خوابیده بودید، با همان هیجان دیشب از خواب بیدار می‌شدید؟ حدس می‌زنیم این حسی نیست که امروز صبح با آن بیدار شدید.

بیشتر ما خسته از خواب بیدار می‌شویم. شاید غرق مسایل روز باشید یا شاید روز را با خوشبینی کاری که قرار است انجام دهید آغاز کرده‌اید اما بعد از ظهر متوجه شدید که برنامه‌های شما بهم ریخته و بیقرار رفتن به خانه لم دادن روی کاناپه هستید. می‌خواهم به شما بگویم راه بهتری هست. نه فقط راهی بهتر، بلکه راهی فوق‌العاده. 

من و همسرم کیم جمله‌ای داریم که می‌خواهم آن را تکرار کنم: برای تغییر مسایل، اول باید خودم تغییر کنم.

و این مساله برای شما هم صادق است. شاید شرایط شما ظاهرا فراتر از کنترل شما باشد، اما همیشه می‌توانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را کنترل کنید. جیم ران، نویسنده و سخنران انگیزشی می‌گوید:«سطح موفقیت شما به ندرت بیشتر از سطح رشد شخصی شما خواهد بود.» پس این نکته چیست که، اگر بتوانید آنرا تغییر دهید، عالیترین اثر مثبت را بر زندگی شما خواهد گذاشت؟ همینطور که این شش گام را تمرین می‌کنید آن هدف را جلوی ذهنتان نگه داشته و عادت‌هایی را ایجاد کنید که شما را به سمت آن هدف سوق می‌دهند. 

فهرست

  • پیش گفتار
  • برای تغییر به اندازه کافی شجاع باشید
  • زمان مهم است 
  • ذهنتان را خالی کنید 
  • بگویید 
  • ببینید
  • حرکت کنید 
  • خوره کتاب شوید 
  • بنویسید
  • کمترین زمان، بیشترین تاثیر
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

مهدی بهرامی
۱۳۹۹/۰۳/۲۲

واقع خیلی سخته که بخوایم اسم این چند صفحه رو کتاب بذاریم. اما اگه شما هم این رو تجربه کردید که یه شروع خوب میتونه چه تاثیرات خوبی در ادامه ی روز داشته باشه. این کتاب به شما توصیه های

- بیشتر
عاطفه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

نویسنده شش گام را برای ایجاد عادات جدید پیش روی خواننده میگذارد. گرچه شش گام مطرح شده همگی مهم هستند اما نکته ی مهمتری که من از این کتاب آموختم، توصیه ی نویسنده به خواندن کتابهایی است که مهارت و خرد

- بیشتر
مهریماه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳

کاربردی و قابل اجرا و ساده

ilmahbahar97
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

مختصر مفید بود

کیان
۱۴۰۲/۰۶/۰۸

کتاب مختصر و کاربردی بود فقط نسخه pdf خوندنش خیلی سخت بود

abcdefg
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

عالیست

Majid
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

pdfگذاشته شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۴۸۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱,۰۰۰
تومان