دانلود و خرید کتاب ایستگاه آسمان محمدمهدی بهداروند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایستگاه آسمان اثر محمدمهدی بهداروند

کتاب ایستگاه آسمان

معرفی کتاب ایستگاه آسمان

کتاب ایستگاه آسمان نوشته محمد مهدی بهداروند است. این کتاب خاطرات شفاهی سردار سید یحیی (رحیم) صفوی است. این کتاب سرگذشت جذابی است از مردی که در راه انقلاب و فداکاری قدم گذاشت.

درباره کتاب ایستگاه آسمان

انقلاب اسلامی ایران، زمانی که به وقوع پیوست، مسأله دین و بخصوص اسلام، توسط دشمنان آن، با عنوان یک پدیده مادی در دنیا مطرح شده بود و می‌رفت تا هیچ اثر و نشانه‌ای از حقیقت آن باقی نماند. ندای اسلام‌خواهی معمارِ کبیرِ انقلاب اسلامی، به سرعت دنیا را فراگرفت و از مرزهای ایران به نقاط مختلف جهان راه پیدا کرد و مشتاقان بسیار زیادی را به سوی خود جذب کرد. این کتاب سرنوشت یکی از کسانی است که در این راه قدم گذاشتند و پیش رفتند.

خواندن کتاب ایستگاه آسمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ شفاهی معاصر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ایستگاه آسمان

سید رحیم در اولین جلسه دیدارمان، وقتی به همراه سردار محمدزاده از مجموعه تألیفات بنده در مرکز دفاعی امنیتی بازدید می‌کرد گفت: با پشتیبانی چه کسی این همه کار را در آوردی؟ گفتم: هیچ کس، و او خوشحال شد و گفت: این کار، عاقبت دارد!

مجموعه‌ای که در مقابل شما قرار دارد، حاصل جلسات بحث و بررسی سردار صفوی، پیرامون تاریخچه و مقاطع دفاع مقدس است، که پس از بازنگری، با ویرایش جدید و مستندات تاریخی بازنویسی شده است.

امیدوارم این تلاش اندک، تقدیر مناسبی از این شخصیت مجاهد و عزیز انقلاب اسلامی، که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خدمات شایانی به نظام جمهوری اسلامی نمود، باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه