دانلود و خرید کتاب امت واحده عباس رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امت واحده اثر عباس رحیمی

کتاب امت واحده

نویسنده:عباس رحیمی
انتشارات:نشر جمال
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب امت واحده

عباس رحیمی(۱۳۲۰-) پژوهشگر دینی است.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

«...دشمنان، که روزی ایران را جزیرۀ امن خود می‌دانستند و با تسلّط بر کشور، همۀ هستی ما را به یغما می‌بردند، اکنون که دستشان کوتاه شده است، برای ضربه زدن به این نظام اسلامی، از ترفندهای مختلفی استفاده کرده‌اند. یکی از خطرناک‌ترین حربه‌ها که سال‌ها، انگلیسی‌های روسیاه از آن بهره جسته‌اند؛ حربۀ اختلاف‌افکنی است.

آنها، بر اساس ضرب‌المثل کهنۀ خود، یعنی: «اختلاف بینداز و حکومت کن»، به دنبال راه‌انداختن جنگ‌های مذهبی، به ویژه میان شیعه و سنّی، هستند. این در حالی است که، پیروان این دو مذهب اسلامی، قرن‌ها در کنار هم، مثل دو برادر زندگی کرده‌اند و نه تنها هیچ اختلافی نداشته‌اند، بلکه در کمال صفا و صمیمیّت به داد و ستد و دوستی پرداخته‌اند و حتّی با هم خویشاوند بوده‌اند.

امروز، هر چه آدم‌کشی، انفجار و بمب‌گذاری در کشورهای اسلامی مانند: مصر، عربستان، سوریه، عراق، یمن، تونس و بحرین مشاهده می‌شود، از همین نقشۀ شوم به وجود آمده است.

اقدامات خشونت‌بار وهّابیّت، گروه‌های سَلَفی، طالبان و تروریست‌های بی‌دین از یک سو و تُندرَوی‌ها و بدرفتاری‌های گروهی به ظاهر شیعه از سوی دیگر، در راستای همین توطئه است. پشت سر تمام این فتنه‌ها و برادرکشی‌ها، مثلّث شومِ: صهیونیسم، آمریکا و انگلیس قرار دارد که متأسّفانه افراد جاهل از هر دو طرف، در اجرای این نقشۀ خطرناک با آنها همکاری می‌کنند و تلاش می‌نمایند دامنۀ این خطرها را به همه جا بکشَند. نتیجۀ این توطئه، برپایی جنگ‌های مذهبی و مسلمان‌کُشی و تضعیف جهان اسلام در برابر کفر جهانی است...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۸۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان