دانلود و خرید کتاب راه آمازون جان راسمن ترجمه زهرا زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه آمازون اثر جان راسمن

کتاب راه آمازون

نویسنده:جان راسمن
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راه آمازون

کتابچه راه آمازون چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب راه آمازون نوشته جان راسمَن است. در این کتاب ۱۴ اصل رهبری در پسِ نوآورانه‌ترین شرکت جهان، آمازون را می‌خوانید.

درباره کتاب راه آمازون

آمازون شرکتی در حال شکوفایی است که پر است از افرادی بسیار باهوش که همه در تلاشند تا دنیا را تغییر دهند. رهبران و مدیران آمازون همیشه کار خود را از مشتری شروع می‌کنند و بعد به عقب برمی‌گردند و به موارد دیگر می‌پردازند. هم‌زمان که رقبا را تماشا می‌کنند، نگران مشتری‌ها هم هستند.

یکی از موارد نبوغ مؤسس آمازون، جِف بِزُوس، توانایی او در تصور کردن خود در جایگاه مشتری است. شناسایی نیازها و خواسته‌های ناگفته آن‌ها و بعد توسعه سیستمی است که آن نیازهای مشخص را بهتر از هر کس دیگری برطرف کند. این رویکرد، اساس همه آن‌ چیزی است که آمازون انجام می‌دهد. آمازون، مشتری را در اولویت قرار می‌دهد.

جِف بِزُوس و آمازون ، ۱۴ راز رهبری دارند که راهنمای تصمیمات آن‌هاست. وجود این رازها به خودی خود جالب نیست، بلکه رجوع هر روزه آن‌ها به این رازها و به کار بردنشان در همه تصمیماتی که در دنیای واقعی می‌گیرند جذاب است. جِف بِزُوس همواره قاطعانه گفته است که هدفش تبدیل آمازون به منبعی است تا هر چیزی که مشتری بخواهد در آن وجود داشته باشد. او رسما بیان کرده می‌خواهد آمازون نوعی «همه‌چیزفروشی» باشد. او می‌خواهد هر چیزی که آمازون نمی‌فروشد از طریق یک بازار ثالث به فروش برسد.

شعار آمازون، حول محور «مثلث مقدس» شکل گرفته است: قیمت – انتخاب – دسترسی.

« پیشنهاد گستره وسیعی از محصولات، با قیمت‌های عالی همراه با دسترسی راحت و سریع».

خواندن کتاب راه آمازون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های موقیت در کسب‌وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل راه آمازون را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه