دانلود و خرید کتاب سازمان‌های ابری ترجمه مسعود توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سازمان‌های ابری اثر مسعود توکلی

کتاب سازمان‌های ابری

انتشارات:جادوی قلم
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سازمان‌های ابری

کتاب سازمان‌های ابری نوشته مسعود توکلی مروری بر سازمان‌ها و تیم‌های مجازی و دورنمای آینده است. مسعود توکلی در این کتاب سعی کرده است اطلاعات کاملی از زندگی اجتماعی انسان و ضرورت این موضوع بگوید.

درباره کتاب سازمان‌های ابری

آینده غیر قطعی است. اما ما برای اینکه بتوانیم آمادگی لازم را برای ورود به دنیای کسب و کار آینده داشته باشیم مجبوریم تلاش کنیم براساس داده های موجود، آینده پژوهی نماییم. با یک بازبینی گسترده روندهای جهانی، می توان پی برد که سرعت فزاینده تغییرات محسوس است. همانطور که سازمان ها دیجیتالی تر می شوند، با این ضرورت روبرو می شوند که ساختارشان را به

گونه‌ای طراحی کنند که سریع‌تر حرکت کنند، سریع‌تر سازگاری پیدا کنند و یادگیری سریع را تسهیل کنند. در گذشته بیشتر سازمان ها برای کارایی بیشتر طراحی می‌شدند، که نتیجه آن سازمان‌هایی پیچیده بود، اما اکنون باید سازمان ها برای سرعت، چابکی و سازگاری طراحی شوند، تا بتوانند در محیط کسب و کار جهانی رقابت کنند و برنده شوند. سازمان های امروزی را از دو نظر می‌توان به ابر تشبیه کرد، یکی استفاده و اتکا به فناوری رایانش ابری و دومی از نظر ناپایداری و آشکار و نهان شدن سازمان ها وتیم های سازمانی که مانند ابرها در مدت کوتاهی متراکم و مجتمع می‌شوند و بعد از اتمام پروژه در اندک زمانی نیز پراکنده می‌شوند.

خواندن کتاب سازمان‌های ابری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب را به تمام کسانی که صاحب کسب و کار هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان