دانلود کتاب صوتی لاله سیاه با صدای الناز صالحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لاله سیاه اثر الکساندر دوما

دانلود و خرید کتاب صوتی لاله سیاه

معرفی کتاب صوتی لاله سیاه

کتاب لاله سیاه نوشته الکساندر دوما با صدای الناز صالحی منتشر شده است. الکساندردوما نویسنده فرانسوی مشهوری است که پیشگامان مکتب رمانتیسم به حساب می‌آید اما رگه‌هایی از رئالیسم در آثارش وجود دارد.

درباره الکساندر دوما نویسنده کتاب لاله سیاه

الکساندر دوما‌ (۱۸۷۰- ۱۸۰۲)، نویسنده فرانسوی است. الکساندر دوما به خاطر رمان‌های ماجراجویانه فراوانش یکی از مشهورترین نویسندگان فرانسه به شمار می‌رود.

بسیاری از رمان‌های او، از قبیل «کنت مونت کریستو»، «سه تفنگدار»، «بیست سال بعد» و «ویکنت دوبراژلون» رمان‌هایی دنباله دار و سریالی هستند. او علاوه بر رمان‌نویسی، مقاله‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس و خبرنگار پرتوانی بود. الکساندر دوما دارای نژادی «آفریقایی- فرانسوی» بود و علی‌رغم ارتباطات اشرافی موفقی که داشت، تأثیر این ترکیب نژادی گاهی در آثار و گفتار او دیده می‌شود. او یک بار به شخصی که به پیشینهٔ نژادی او توهین کرده بود گفت: «پدر من یک دورگهٔ اروپایی است، پدربزرگ من یک سیاه‌پوست است و پدر پدربزرگ من یک میمون! می‌بینی مرد، شروع خاندان من همچون پایان خاندان توست!»

بخشی از کتاب صوتی لاله سیاه

«کرنلیوس در همانجا که رزا او را به حال خود رها کرده بود مانده و بیهوده می‌‌کوشید که قدرت حمل بار مضاعف خوشبختی خویش را پیدا کند. نیم ساعت گذشت. اندک اندک اشعه آبی رنگ و خنک بامدادی از میان میله‌‌های پنجره به سلول کرنلیوس می‌‌تابید که ناگهان صدای پایی که از پله‌‌ها بالا می‌‌آمد و صدای فریادی که به او نزدیک می‌‌شد کرنلیوس را مرتعش ساخت.

تقریباً در همین لحظه، چهره رنگ پریده و از حالت طبیعی خارج شده رزا را در برابر خود دید. رنگ کرنلیوس هم به نوبه خود از وحشت پرید و قدمی به سوی عقب برداشت.

رزا درحالی که نفس نفس می‌زد گفت:

ـ کرنلیوس.. کرنلیوس...

زندانی پرسید:

ـ چه شده؟... خدایا!

ـ کرنلیوس! لاله...

ـ خُب.

ـ چطور بگویم...

ـ بگویید. بگویید رزا.

ـ لاله را از ما دزدیده‌‌اند. از ما دزدیدند؟»


معرفی نویسنده
عکس الکساندر دوما
الکساندر دوما

الکساندر دوما نویسنده‌ی شهیر و پرآوازه قرن نوزدهم فرانسه است. او از سال‌های نخست جوانی شروع به درخشیدن کرد و تاکنون هم افولی بر شهرتش نیست. دوما از خلال نوشتن نمایشنامه‌ها و رمان‌های تاریخی ماجراجویانه، نام خود را در تاریخ ادبیات فرانسه و جهان جاودان کرد.

نظرات کاربران

حسین
۱۳۹۹/۰۳/۲۳

کتاب لاله سیاه یکی از کتابهایی هست ک ۲۰ سال پیش خوندم ولی بازم برا م هیچ وقت قدیمی نمیشه

نگارین
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

خیلی لذت بردم . عالی بود. هم محتوای داستان برام جالب بود هم راوی صدای گیرایی داشت . ممنونم

زهرا
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

بسیار عالی بود 👌 گوش دادن به کتابی که با صدای راوی بشه ارتباط برقرار کرد واقعا لذت بخشه

Khashayar
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

به راوی ۴.۵ از ۵ می‌دم. صدای راویان خانم در کتاب‌های صوتی قبلی‌ که گوش کردم برام چندان جالب نبود ولی لحن و صوت روایت ایشون برای من بهتر از قبلی‌ها بود. خود داستان هم ۳ از ۵ می‌دم. رمان‌های

- بیشتر
Niloofar.Ch
۱۴۰۰/۰۸/۱۱

گویندگی چندان بد نبود...اما داستان برای من به جذابیت آثار دیگر دوما نبود حقیقتا

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان