دانلود و خرید کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی مصی درفشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی اثر مصی درفشی

کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی

نویسنده:مصی درفشی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی

کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی نوشته مصی درفشی مجموعه‌ای داستان کوتاه است با نگاهی جزئی‌نگر و دقیق به مسائل زنان در جامعه امروز ایران با زبانی که گاهی به سمت رک‌گویی می‌رود.

درباره کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی 

کتاب نگاهی تیزبینانه و جزئی‌نگر دارد. در کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی  نویسنده سعی می کند تک تک عناصر زندگیش را به عناصر ادبی تبدیل کند. این کتاب برای جوانان دهه شصت که درگیر جنگ بودند روایتی متفاوت و جذاب است اما نسل‌های بعدی‌هم به دلیل زبان ساده و خوش ساخت اثر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. داستان‌ها خواننده را با خودش همراه می‌کند و اجازه می‌دهد بتواند به لذت کشف دنیای جدید برسد.

خواندن کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی معاصر فارسی پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب عاشقانه‌ترین ژست مصنوعی

چشمهای من، با پاپیون صورتی نوزاد، بالا امد. به دستهای تو رسید. به انگشتهای دختر دست زدی. انگشتانم را مشت کردم. دختر را بالا تر آوردی. نگاهم بالاتر امد. بوسیدی. نفسم بند آمد. و بعد... بعد درست یک لحظه، در همان لحظه هایی که نفس کشیدن را فراموش کرده بودم، دوباره چشمهایت...چشمهایت ...وااای! بی دلیل نبود که شیطان ما را فراموش کرد. بی دلیل نبود که خدا عذاب را فراموش کرد. بی دلیل نبود که از جهنم هم اخراج شدم. دوباره چشمهای تو را دیدن و دوباره نمردن؟ ... دلیل کمی نیست!

جهنم، الگوی کوچکی است از این عذاب...سرخ بود ...چشمهایت سرخ بود. سرخ تر از آتش طبقهٔ هفتم. بزرگتر از تمام هفت طبقه. طولانی تر از تمام تاریخ خلقت ...شاید هم سن خدا بود، لحظهٔ تمام نشدنی چشم های تو در چشم های من... و بعد... دیگر نفهمیدم چه شد! 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۷,۵۰۰
تومان