دانلود و خرید کتاب اقتصاد کریپتو آریس وان‌لین‌وانگ ترجمه علیرضا نواب‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد کریپتو اثر آریس وان‌لین‌وانگ

کتاب اقتصاد کریپتو

معرفی کتاب اقتصاد کریپتو

اقتصاد کریپتو نوشته آریس وان لین وانگ کتابی است که به موضوع ارز دیجیتالی، بیت‌کوین، فناوری بلاکچین و اقتصاد کریپتو است. اقتصاد کریپتویی حوزه‌ای از علوم کامپیوتر است که سعی می‌کند مشکلات هماهنگی شرکت کنندگان در اکوسیستم‌های دیجیتال را از طریق رمزنگاری و مشوق‌های اقتصادی بر طرف کند.

درباره کتاب اقتصاد کریپتو

نویسنده کتاب که خود از فعالان حوزه رمزارز به شمار می‌رود در کتاب خود تشریح کرده که چگونه اقتصاد کریپتو مانند انقلابی جدید عمل خواهد کرد و تصویر روشنی از آینده اقتصاد که تحت تأثیر فناوری‌های مرتبط با بلاکچین قرار گرفته است، نشان می‌دهد.

 خواندن کتاب اقتصاد کریپتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان و فعالان حوزه اقتصاد و پژوهشگران حوزه اقتصاد و ارز دیجیتالی و فناوری بلاکچین

 بخشی از کتاب اقتصاد کریپتو

صرافی کریپتو در واقع بازاری دیجیتال است که در آن معامله‌گران می‌توانند با استفاده از ارزهای فیات مختلف (یا دیگر اقلام ارزشمند) کریپتو بخرند و بفروشند. صرافی کریپتو پلتفرمی آنلاین است که نقش واسطه را بین خریداران و فروشندگان ایفا می‌کند. صرافی‌های کریپتو کارکردی شبیه به بورس‌های سهام متعارف دارند. خریداران و فروشندگان را به هم وصل می‌کنند و امکان انجام معامله را به مشتریان می‌دهند.

اولین صرافی، از این نوع صرافی بیت‌کوینی بود که در اکتبر سال ۲۰۰۹ بنیان‌گذاری شد. این صرافی نیو لیبرتی استاندارد (استاندارد جدید آزادی) نام داشت و در نیویورک مستقر بود. در این صرافی افراد می‌توانستند بیت‌کوین را با پول فیات یا پول فیات را با بیت‌کوین معاوضه کنند. مارتی مالمی یکی از اولین مبلغ‌های بیت‌کوین با سرمایه‌گذاری ۵۰۵۰ بیت‌کوین به‌عنوان «سرمایه مرحله کشت ایده» از نیو لیبرتی استاندارد حمایت کرد و در مقابل ۵.۰۲ دلار از طریق پی‌پل دریافت کرد. نیو لیبرتی استاندارد در ابتدا ارزش بیت‌کوین را بر مبنای هزینه برق مصرفی برای تولید آن تخمین می‌زد. بر اساس این سیستم ارزش‌گذاری، در فاصله اکتبر و نوامبر ۲۰۰۹ نرخ معاوضه بیت‌کوین به دلار آمریکا تقریبا هزار به یک بود.

در آن زمان بیت‌کوین تنها رمزارز موجود بود اما با ظهور رمزارزهای بیشتر، صرافی‌های رمزارز باید متحول می‌شدند تا از تبادل چندین رمزارز با یکدیگر پشتیبانی کنند.



پیش‌بینی‌های سیاسی
بروس بوئنو دی میسکیتا
مقدمه‌ای بر اقتصاد سیاسی ایران در سایۀ تحریم
حسین صادقی
بازارپژوهی
رابین بیرن
تحلیل فضای کسب و کار
مرتضی عمادزاده
دانشگاه تا بازار؛ شرحی بر اقتصاد موضوعات عمومی
راجر لروی میلر
بازار آری، کاپیتالیسم نه: آنارشیسم فردگرا در برابر مدیران، نابرابری‌ها، قدرت شرکت‌‌ها و فقر ساختاری
گری چارتیه
بردن ایده‌ها به بازار
تیم جونز
پاشنه‌ی آشیل سرمایه‌داری؛ پول کثیف و چگونگی احیای نظام بازار آزاد (جلد اول)
ریموند بیکر
ریاضت اقتصادی
یانیس واروفاکیس
ارزیابی عملکرد
صالح سپهری‌فر
فنون مذاکرات تجاری (راهنمای کاربردی)
چارلز ادیسون هریس
اقتصاد رسانه در ایران؛ علل ناکارآمدی رسانه‌های خصوصی ایران با تأکید بر مطبوعات
علیرضا بختیاری
مدیریت زنجیره‌ی تأمین
مجتبی سلیمانی سدهی
نفرین پول نقد
کنت روگوف
سنجش پیشاب شناسی رازی با پزشکی نوین
ابوبکر محمد بن زکریای رازی
پاکستان
سیدحمزه صفوی
جغرافیای اقتصادی؛ یکپارچگی مناطق و ملل
پیر فیلیپ کومبه
بلاکچین، فین‌تک و فایننس اسلامی
هزیک محمد
عمان
سیدحمزه صفوی

نظرات کاربران

u0936
۱۴۰۰/۰۴/۲۱

سلام این کتاب با اینکه مطالب خیلی خوبی داشت با توجه به رشد روز افزون کاربرد رمز ارز ها بسیاری از مطالب آن در این برهه زمانی منسوخ شده است. خواندن این کتاب برای کسانی توصیه می‌شود که می‌خواهند در

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«هیچ چیز قدرتمندتر از ایده‌ای نیست که زمان آن فرا رسیده باشد» ویکتور هوگو
H.H
یک جهان بدون مرز با تاثیر سیاسی کمتر یا یک جهان مرزدار با تاثیر سیاسی؟ من یک ایده‌آلیست هستم. من بسیار به ایده جهان بدون مرز توجه کرده‌ام. فناوری بدون مرز است و معاملات مالی به صورت تئوری می‌توانند بدون مرز باشند. در اقتصاد فیات سنتی و در اقتصاد کریپتو، دارایی‌ها می‌توانند با یک کلیک موس به هر جایی ارسال شوند. با این وجود، این حقیقت نیست. دولت‌ها گاهی اوقات به اختلاف و مشکل برمی‌خورند و شهروندان را از انجام کسب‌وکار با یکدیگر منع می‌کنند. کسب‌وکارها و افراد باید به تحریم‌هایی که بر کشور آنها اعمال شده است، احترام بگذارند. این یک اصل تجاری کوچک است: به هر تنظیم‌کننده‌ای که می‌تواند شما را تعطیل کند، محاکمه کند، جریمه یا زندانی کند، احترام بگذارید.
Hakime Zare

حجم

۲۴۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۴۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان