دانلود و خرید کتاب شاخص لجستیک تجاری ابوالحسن حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاخص لجستیک تجاری اثر ابوالحسن حسینی

کتاب شاخص لجستیک تجاری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شاخص لجستیک تجاری

ابولحسن حسینی در کتاب شاخص لجستیک تجاری، براساس گزارش منتشر شده از سوی بانک جهانی در سال ۲۰۱۰ ، جایگاه ۱۵۵ کشور مختلف دنیا را در خصوص شاخص لجستیکی مورد مطالعه قرار داده است.


درباره کتاب شاخص لجستیک تجاری

منظور از شاخص عملکرد لجستیکی، میزان ظرفیت یک کشور برای اتصال به بازارهای جهانی از طریق حمل‌ونقل کالا است. این شاخص نخستین بار توسط بانک جهانی اعلام شد باید خاطرنشان ساخت شاخص لجستیکی به‌ویژه در کشورهای در حال توسعه می‌تواند زمینه بهبود توان رقابتی را فراهم کند. شاخص یاد شده به کشورها کمک می‌کند تا با چالش‌ها و فرصت‌هایی که در عملکرد لجستیک تجاری‌ خود با آن‌ها روبرو هستند، آشنا شوند و تصمیمات صحیحی را در این خصوص اتخاذ کنند.

ابولحسن حسینی در تالیف کتاب شاخص لجستیک تجاری، از گزارش بانک جهانی در سال ۲۰۱۰ به‌منظور تبیین شاخص لجستیکی استفاده کرده است. در کتاب پیش‌رو رتبه ۱۵۵  کشور دنیا در شاخص لجستیک مورد بررسی قرار گرفته و به وضعیت ایران نیز پرداخته شده است.

خواندن کتاب شاخص لجستیک تجاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب شاخص لجستیک تجاری اثر ابولحسن حسینی، برای سیاست‌گذاران اقتصادی کشور و تصمیم‌گیران حوزه لجستیک ضروری به‌نظر می‌رسد.

جملاتی از کتاب شاخص لجستیک تجاری

اﻣﺮوزه اﻫﻤﯿﺖ ﮐﺎرآﻣﺪی ﻟﺠﺴﺘﯿﮏ ﺑﺮای ﺗﺠﺎرت و رﺷﺪ ﺑﻪطور ﮔﺴﺘﺮده‌ای ﻃﻮر مورد ﻗﺒﻮل واﻗﻊ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺳﺎل ۲۰۰۷ و اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺸﺎﺑﻪ ﻧﺸﺎنﻣﯽدﻫﺪ ﮐﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺧﻮب در ﻟﺠﺴﺘﯿﮏ ﻗﻮﯾﺎ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﺠﺎرت، ﺗﻨﻮع ﺻﺎدرات، ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ در ﺟﺬب ﺳﺮﻣﺎیهﻫﺎی ﺧﺎرﺟﯽ و رﺷﺪ اﻗﺘﺼﺎدی در ارﺗﺒﺎط اﺳﺖ.

ﺗﺠﺎرت ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ یک ﺷﺒﮑﻪای از ﮐﺎرﺑﺮان رو به افزایش ﻟﺠﺴﺘﯿﮏ ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﺮﮐﺖ اﺳﺖ. ﻫﺮ ﮐﺪام از اﯾﻦ ﺗﺠﺎر ﻧﯿﺰ ﻣﯽﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ این ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺎ ﺑﺎزارﻫﺎی واﺑﺴﺘﻪ بین‌المللی در ﺑﺨشﻫﺎی وﺳﯿﻌﯽ ﺑﺎ ﻋﻮاﻣﻞ ﺧﺎﺻﯽ از ﯾﮏ ﮐﺸﻮر مثل: ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺗﺠﺎری، زﯾﺮﺳﺎختﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ و حمل‌وﻧﻘﻞ و ﺑﺎزارﻫﺎی ﻣﺤﻠﯽ برای خدمات حمایتی در ارتباط باشند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب شاخص لجستیک تجاری، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب شاخص لجستیک تجاری

• بخش اول: شاخص عملکرد لجستیک ۲۰۱۰

• بخش دوم: عملکرد لجستیک نامحدود

• بخش سوم: اولویت‌بندی سیاست‌ها در تسهیلات و تدارکات تجاری

• بخش چهارم: متدولوژی و روش LIP

• بخش پنجم: مقایسه شاخص عملکرد لجستیک بین‌المللی با سایر شاخص‌ها

• بخش ششم: وضعیت شاخص لجستیک ایران

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
۲۴,۳۰۰
۱۰%
تومان