دانلود و خرید کتاب نه شنیدن را دوست ندارم! جولیا کوک ترجمه زهرا غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نه شنیدن را دوست ندارم! اثر جولیا  کوک

کتاب نه شنیدن را دوست ندارم!

معرفی کتاب نه شنیدن را دوست ندارم!

کتاب نه شنیدن را دوست ندارم! به موضوع محبوب همه‌ی پدر و مادرها یعنی نه گفتن و آموزش مهارت «نه شنیدن» و «مخالفت صحیح» با کودکان می‌پردازد. جولیا کوک کتاب نه شنیدن را دوست ندارم! را نوشته است و زهرا غفاری آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب از محصولات انتشارات مهرسا است. 

درباره‌ی کتاب نه شنیدن را دوست ندارم!

واقعا چه کسی در دنیا پیدا می‌شود که از شنیدن جواب نه خوشحال بشود؟ هیچکس! آرجی هم همینطور است. مثل بقیه‌ی آدم‌های دنیا. او هم نه شنیدن را دوست ندارد. حتی گاهی اوقات هم فکر می‌کند که همه فقط و فقط به او نه می‌گویند. خب آرجی خیلی از این موضوع ناراحت است و البته پدر و مادرش هم از نه گفتن زیاد به او خوشحال نیستند. حالا چه باید کرد؟

جولیا کوک در کتاب نه شنیدن را دوست ندارم! در قالب داستانی جذاب و خواندنی از مجموعه‌ ماجراهای آرجی، به آموزش مهارت «نه شنیدن» و «مخالفت صحیح» برای کودکان پرداخته است و با بیان مثال‌هایی ساده از اتفاقاتی که در هر روز ما رخ می‌دهند، نه گفتن و نه شنیدن را با بچه‌ها تمرین می‌کند. 

کتاب نه شنیدن را دوست ندارم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب نه شنیدن را دوست ندارم! برای همه کودکان گروه سنی پیش از دبستان و کودکانی که به مدرسه می‌روند جذاب و خواندنی است. اگر والد یا مربی هستید و یا به کودکتان زیاد نه می‌گویید، این کتاب را بخوانید. 

درباره‌ی جولیا کوک 

جولیا کوک نویسنده‌ی کتاب نه شنیدن را دوست ندارم!، یکی از پرکار ترین نویسنده‌های کودک و نوجوان در دنیا است. مجموعه‌ کتاب‌های او تحت عنوان کتاب‌های جولیا درباره‌ی مهارت‌های زندگی هستند و تا به حال حدود ۳۰ عنوان از این مجموعه در ایران چاپ شده است. 

جملاتی از کتاب نه شنیدن را دوست ندارم!

اســم من آرجی است. من اصلا دوست ندارم نه بشنوم! 

انگار همه میخواهند فقط به من نه بگویند. نه، این کار را نکن آرجی. نه، آن کار را نکن آرجی... بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم اسم واقعی‌ام نه آرجی است! 

چند روز پیش، همراه بابا به فروشگاه رفته بودیم. آنجا یک جعبه ماژیک عطری دیدم. خیلی دلم میخواست آن را داشته باشم. پرسیدم: «بابا، میشود از این ماژیک‌ها برایم بخری؟»

او گفت: «نه.» 

«ولی من نه شنیدن را دوست ندارم. نمیشود بگویی شاید؟»

او گفت: «نه! امروز نه.»

«ولی من دوست ندارم نه بشنوم. نمیشود بگویی ببینیم چطور میشود؟»

او گفت: «نه! آرجی، یادت رفته؟ توی خونه با هم قرار گذاشتیم برای گردش به فروشگاه برویم،

قرار نبود خرید کنیم!»

نظرات کاربران

کاربر 7691342
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

بسیارعالی

1106594
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۵۰۰
تومان